"Twoja mama kocha cię całym sercem. Zadbaj o nie" – spoty kampanii "Ciśnienie na życie", odnoszące się do bliskich, wieloletnich relacji między matką a córką oraz mężem i żoną, utrzymane są w emocjonalnej stylistyce i odwołują się do uczuć i doświadczeń znanych większości ludzi.
Kampania stawia sobie za cel edukację Polaków w kwestii profilaktyki schorzeń układu krążenia, ale również przebadanie 200 000 oósb pod kątem nadciśnienia tętniczego. Za każdy pomiar ciśnienia organizator kampanii przekaże złotówkę na rzecz Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu.
W ramach kampanii ATL powstały spoty "Żona" i "Córka" w wersji 30" i 45", reżyserowane przez Jonathana Cohena, wyprodukowane przez Opus Film. Do printów wykorzystano sesję zdjęciową autorstwa Radka Polaka.
Sponsorem kampanii jest Polfa Warszawa Grupa Polpharma. Za strategię komunikacji oraz kreację działań ATL i BTL odpowiada Agencja TELESCOPE, za działania PR oraz eventy – Procontent Communication oraz agencja JWT, do której należy też przygotowanie i prowadzenie strony www kampanii. Media plan został opracowany przez Dom Mediowy OMD. Kampania obecna jest w telewizji, radio, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów