logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Małopolska w pięciu smakach
05.08.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Marketing regionalny

Małopolska w pięciu smakach



Małopolska to słodki relaks na łonie natury, to głęboki smak podziemnego królestwa – Wieliczki i Bochni, ekstremalna nuta wspinaczki w podkrakowskie dolinki oraz rozkosz ożywczym smakiem królującym w krakowskich klubach i kawiarniach. Piąty smak Małopolski – smak tradycyjny – to krakowski obwarzanek, podhalańskie sery: wędzony oscypek, bryndza, bundz, okocimskie piwa i śliwowica łącka.

Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Województwa Małopolskiego pod hasłem „Małopolska – Smak Najlepszego” promująca region, jako miejsce o bogactwie walorów turystycznych, kulturalnych, kulinarnych.

Do zbudowania przekazu wykorzystano motyw czerwonego korala, który bezpośrednio nawiązuje do tradycji i sfery kulturalnej Małopolski.

Kampania składa się z dwóch rodzajów równolegle prowadzonych działań. Działania medialne obejmują reklamę outdoorową w największych miastach Polski, reklamę w internecie, stronę kampanii www.smakowanie-malopolski.pl oraz stworzenie kont regionu na portalach społecznościowych.

Hasło „Smakowanie Małopolski” pochodzi od cyklu programów telewizyjnych pod tym samym tytułem promujących produkty tradycyjne i regionalne z Małopolski autorstwa Jacka Przybylskiego.

Zwieńczeniem wszystkich akcji będzie finał Małopolskiego Festiwalu Smaku w Krakowie (28-29 sierpnia).
M.Prządka



Nazwa kampanii:
Małopolska – smak najlepszego
Czas:
2010.8.1 - 2010.8.31
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Media:
Billboardy, internet
Wykonawca:
AMS S.A
Adresaci:
Mieszkańcy województw: śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego, którzy stanowią największą grupę wśród odwiedzających Małopolskę. Dodatkową grupą są mieszkańcy Trójmiasta, Ło
Hasło kampani:
Małopolska – smak najlepszego





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek