logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > MAŁE RZEKI POTRZEBUJĄ POMOCY
25.09.2018
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Kraje, Edukacja, Ekologia i środowisko, Inne, Wolontariat

MAŁE RZEKI POTRZEBUJĄ POMOCY



23 września, z okazji Światowego Dnia Rzek, fundacja WWF Polska zainaugurowała rekrutację do ogólnopolskiego programu „Strażnicy rzek WWF – największej, po „Błękitnym Patrolu WWF”, akcji fundacji pozwalającej zaangażować lokalne społeczności w ochronę ekosystemów. Do programu można przystąpić poprzez zgłoszenie w specjalnym formularzu na stronie straznicy.wwf.pl.

Rzeki i piękno krajobrazu dolin rzecznych są bardzo ważnym elementem polskiego dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego. Chcąc chronić to niepowtarzalne dziedzictwo przyrodnicze, fundacja WWF Polska stworzyła program „Strażnicy Rzek”.

„Prawie 80% Polaków uważa, że rzeki naturalne są piękniejsze i należy je chronić. Program „Strażnicy Rzek WWF” jest narzędziem umożliwiającym wypełnienie społecznej misji przez każdego, komu los naturalnie płynących rzek nie jest obojętny. Dlatego liczymy, że do programu zgłosi się wielu chętnych i już niebawem większość rzek w Polsce będzie miała swoich rzeczników stających w ich obronie” – powiedział Mirosław Proppé, prezes WWF Polska.

Największym zagrożeniem dla rzek jest człowiek. Budowanie tam, betonowanie koryt etc. skutkuje m.in. długotrwałą suszą….

Opublikowany przez WWF Polska Wtorek, 25 września 2018

„Strażnicy rzek WWF” to największa, po „Błękitnym Patrolu WWF”, akcja fundacji WWF Polska pozwalająca zaangażować lokalne społeczności w ochronę ekosystemów. Do głównych zadań strażników będzie należało monitorowanie 150 000 km polskich rzek: obserwacja, interwencje oraz powstrzymywanie szkodliwych zmian. Program szczególnie koncentruje się na szybkim wsparciu ochrony małych rzek, które są najbardziej zagrożone. Formalnie strażnikiem może zostać każdy. Wystarczy chęć udziału w tej wyjątkowej akcji, polegającej na ochronie przyrody i wytrwałość w wypełnianiu obowiązków. Zgłoszenia do programu przyjmowane są na stronie straznicy.wwf.pl w specjalnym formularzu.

Konkurs Geberit z Gabi

*** KONKURS ***Jak zostać Strażnikiem Rzek? Wystarczy kilka prostych kroków, aby zrobić tak wiele dobrego dla polskich rzek! Dowiedz się więcej i odpowiedz na pytanie: Co według Ciebie powinien robić Strażnik Rzek? Najciekawszy komentarz – zdjęcie, video, opis – wygrywa sprzęt idealny do obserwacji rzek z różnych perspektyw: Dron ACME Zoopa Q Crosswave 290 FPV Racer Carbon! Konkurs trwa od 24 do 30 września b.r. Zwycięzca zostanie oznaczony w dniach od 1 do 3 października b.r. Dołącz do programu WWF i Geberit #strażnicyrzek i dbaj o rzeki nie wychodząc z domu! Więcej na: http://www.geberit.pl/wwf Regulamin konkursu znajdziecie tutaj: https://www.geberit.pl/o-nas/zaangazowanie-spo-eczne/straznicy-rzek/regulamin-konkursu/Źródło: WWF Polska

Opublikowany przez Geberit Poniedziałek, 24 września 2018

Zrównoważony rozwój i środowisko zawsze były i będą istotne dla UPM Raflatac, wiodącego producenta materiałów etykietowych. „Firmy produkcyjne mają ogromny wpływ na kondycję środowiska. Zgodnie z naszą strategią Biofore chcemy dawać dobry przykład, inspirować, podnosić świadomość oraz wdrażać skuteczne rozwiązania wpływające na poprawę środowiska naturalnego”- mówi Krzysztof Minta, Dyrektor Generalny fabryki UPM Raflatac w Biskupicach Podgórnych – Woda odgrywa istotną rolę w procesie produkcji laminatów etykietowych. Zdecydowaliśmy się wspierać projekt “Strażnicy Rzek WWF”, ponieważ chcemy wspólnie troszczyć się o rzeki, by ich wyjątkowe walory przyrodnicze pozostały zachowane dla następnych pokoleń.”

Zaledwie 40% wód w Unii Europejskiej można uznać za zachowane w dobrym stanie. W Wiedniu odbywa się właśnie konferencja,…

Opublikowany przez WWF Polska Piątek, 21 września 2018

Udział w programie „Strażnicy Rzek WWF” został entuzjastycznie przyjęty także przez Zarząd Geberit. Woda to szczególnie bliski żywioł. Geberit wie o niej wszystko. Wie też, że losy zasobów wodnych planety spoczywają w rękach nas wszystkich, a odpowiedzialność lidera biznesu jest szczególnie duża. „Jest jeszcze jeden powód, w pewnym sensie symboliczny, dla którego to właśnie my zostaliśmy partnerem programu Strażnicy Rzek WWF. Geberit, podobnie jak WWF, pochodzi ze Szwajcarii. Cenimy nasze szwajcarskie dziedzictwo, którego ogromną częścią jest troska o środowisko, zwłaszcza tereny górskie i rzeki. Te wartości są częścią naszego firmowego DNA. Z tym większą radością i poczuciem obowiązku włączamy się do akcji WWF. Mamy wspólne korzenie, wspólne wartości i podobną wizję rozwoju. To trzy mocne powody, by razem działać” – komentuje Przemysław Powalacz, Prezes Zarządu Geberit Sp. z o.o.

„Strażnicy Rzek WWF” to projekt Fundacji WWF, wspierany przez Partnerów Strategicznych WWF Polska: UPM Raflatac i GEBERIT.  Więcej informacji: wwf.pl , straznicy.wwf.pl

Fundacja WWF jest największą organizacją ekologiczną na świecie. Od ponad 55 lat dbamy o poszanowanie świata przyrody oraz zrównoważone i sprawiedliwe korzystanie z zasobów naturalnych poprzez edukację dzieci i dorosłych oraz prowadzenie projektów w terenie. Ratujemy najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach. Nie jesteśmy sami. Robimy to wyłącznie dzięki wsparciu ponad 5 milionów darczyńców na świecie.

Ekologia i środowisko Strażnicy Rzek WWF UPM Raflatac GEBERIT


Nazwa kampanii:
Strażnicy Rzek WWF
Nadawca:
Fundacji WWF
Media:
internet
Wykonawca:
Fundacja WWF Polska, UPM Raflatac Polska i Geberit.
Adresaci:
ogół społęczeństwa
Hasło kampani:
Strażnicy Rzek WWF





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek