logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  15.02.2012

Majtki do pierwszej pomocy

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


W świecie „your super sexy self“ czyli „twojego super sexy ja“ seksowne jest nawet udzielanie pierwszej pomocy. Koniecznie w bieliźnie.

Kanadyjska firma Fortnight Lingerie produkująca bieliznę dla kobiet i mężczyzn, wykorzystała w celach promocyjnych prosty i niosący za sobą także pożytek społeczny, pomysł na scenariusz spotów reklamowych (emitowanych w połowie 2010r.). Kolejne produkty, udostępnione na ponętnych modelkach i modelach, prezentowane są odbiorcom kampanii w „rytm“ instrukcji udzielania pierwszej pomocy.

I tak okazuje się, że ratowanie osoby nieprzytomnej może być czynnością niezwykle ekscytującą także pod względem erotycznym. Zwłaszcza jeśli  kolejne kroki reanimacyjne prezentują dwie blond dziewczyny ubrane tylko w bieliznę. Równie atrakcyjne jest udrażnianie dróg oddechowych osoby, która się zakrztusiła. Oczywiście, pod warunkiem negliżu i sytuacji męsko damskiej.

Odbiorcy spragnieni lub szczególnie wrażliwi na bodźce erotyczne, po obejrzeniu każdego spotu choćby dwa razy z pewnością będą wiedzieli jak zachować się w sytuacji krytycznej. W dodatku uratują życie drugiego człowieka z gracją oraz dla osobistej przyjemności. Wydaje się, że FL znalazła idealny sposób na równoczesne dotarcie do odbiorcy ze swoim produktem i kształtowanie wizerunku marki społecznie odpowiedzialnej. Wszystko w jednym budżecie.

Jedyne, co niepokoi, to użyty w komunikacie spotu twór osobowy „your super sexy self“, który według nadawcy jest warunkiem zrozumienia jego pozytywnego przesłania. Jeśli masz w sobie „super sexy self“, to oczywiście jesteś zawsze sexy – komunikują autorzy spotu. – Jeśli masz w sobie „super sexy self“ – to wiesz o czym tutaj mówimy … I oczywiście kupisz nasze produkty – tego nie trzeba dodawać.

Czy ktoś jednak może zagwarantować, że tak wykreowane i wyedukowane „super sexy self“ będzie umiało uratować życie drugiemu człowiekowi, jeśli akurat całkiem przypadkiem znajdzie się w takiej nagłej sytuacji w rozciągniętych „gaciach“ lub bez?
P.Wajszczak

PS: Instruktorzy pierwszej pomocy przedmedycznej radzą, by osobie ratowanej przeciąć biustonosz, po to by mieć dostęp do mostka.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.05.2023

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 02.11.2022

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek