logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Opinie > Majtki do pierwszej pomocy
15.02.2012
Tematy: Opinie

Majtki do pierwszej pomocy

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


W świecie „your super sexy self“ czyli „twojego super sexy ja“ seksowne jest nawet udzielanie pierwszej pomocy. Koniecznie w bieliźnie.

Kanadyjska firma Fortnight Lingerie produkująca bieliznę dla kobiet i mężczyzn, wykorzystała w celach promocyjnych prosty i niosący za sobą także pożytek społeczny, pomysł na scenariusz spotów reklamowych (emitowanych w połowie 2010r.). Kolejne produkty, udostępnione na ponętnych modelkach i modelach, prezentowane są odbiorcom kampanii w „rytm“ instrukcji udzielania pierwszej pomocy.

I tak okazuje się, że ratowanie osoby nieprzytomnej może być czynnością niezwykle ekscytującą także pod względem erotycznym. Zwłaszcza jeśli  kolejne kroki reanimacyjne prezentują dwie blond dziewczyny ubrane tylko w bieliznę. Równie atrakcyjne jest udrażnianie dróg oddechowych osoby, która się zakrztusiła. Oczywiście, pod warunkiem negliżu i sytuacji męsko damskiej.

Odbiorcy spragnieni lub szczególnie wrażliwi na bodźce erotyczne, po obejrzeniu każdego spotu choćby dwa razy z pewnością będą wiedzieli jak zachować się w sytuacji krytycznej. W dodatku uratują życie drugiego człowieka z gracją oraz dla osobistej przyjemności. Wydaje się, że FL znalazła idealny sposób na równoczesne dotarcie do odbiorcy ze swoim produktem i kształtowanie wizerunku marki społecznie odpowiedzialnej. Wszystko w jednym budżecie.

Jedyne, co niepokoi, to użyty w komunikacie spotu twór osobowy „your super sexy self“, który według nadawcy jest warunkiem zrozumienia jego pozytywnego przesłania. Jeśli masz w sobie „super sexy self“, to oczywiście jesteś zawsze sexy – komunikują autorzy spotu. – Jeśli masz w sobie „super sexy self“ – to wiesz o czym tutaj mówimy … I oczywiście kupisz nasze produkty – tego nie trzeba dodawać.

Czy ktoś jednak może zagwarantować, że tak wykreowane i wyedukowane „super sexy self“ będzie umiało uratować życie drugiemu człowiekowi, jeśli akurat całkiem przypadkiem znajdzie się w takiej nagłej sytuacji w rozciągniętych „gaciach“ lub bez?
P.Wajszczak

PS: Instruktorzy pierwszej pomocy przedmedycznej radzą, by osobie ratowanej przeciąć biustonosz, po to by mieć dostęp do mostka.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 15.09.2023Opinie

    Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie

  • 04.08.2023Opinie

    Porozmawiajmy szczerze o otyłości

  • 12.05.2023Opinie

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”

  • 03.02.2023Opinie

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?

  • 16.01.2023Opinie

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta

  • 02.11.2022Opinie

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek