Majka Jeżowska wystąpiła w spocie kampanii „Wszystkie kolory świata”. Realizacją spotów zajęło się studio Black Rabbit.
W ramach akcji, do której zachęca piosenkarka, uczniowie będą przygotowywali charytatywne szmaciane laleczki symbolizujące pomoc uczniów dla najbardziej potrzebujących dzieci na świecie. Zostaną one później zlicytowane podczas zorganizowanych w szkole wydarzeń, imprez, festiwali itp. Rejestracja szkół i placówek edukacyjnych już się zakończyła.
Celem projektu jest:
– kształtowanie wśród dzieci i młodzieży postawy tolerancji i otwartości na inne kultury,
– pokazanie, że pomaganie może być nie tylko pożyteczne, ale także przyjemne,
– zebranie środków na ratowanie życia dzieci w Sierra Leone
Wyróżniona w konkursie na najbardziej oryginalną laleczkę placówka będzie miała okazję spotkać się z Ambasadorem Dobrej Woli UNICEF – Majką Jeżowską, która wystąpi z koncertem na terenie szkoły.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!