Majka Jeżowska wystąpiła w spocie kampanii „Wszystkie kolory świata”. Realizacją spotów zajęło się studio Black Rabbit.
W ramach akcji, do której zachęca piosenkarka, uczniowie będą przygotowywali charytatywne szmaciane laleczki symbolizujące pomoc uczniów dla najbardziej potrzebujących dzieci na świecie. Zostaną one później zlicytowane podczas zorganizowanych w szkole wydarzeń, imprez, festiwali itp. Rejestracja szkół i placówek edukacyjnych już się zakończyła.
Celem projektu jest:
– kształtowanie wśród dzieci i młodzieży postawy tolerancji i otwartości na inne kultury,
– pokazanie, że pomaganie może być nie tylko pożyteczne, ale także przyjemne,
– zebranie środków na ratowanie życia dzieci w Sierra Leone
Wyróżniona w konkursie na najbardziej oryginalną laleczkę placówka będzie miała okazję spotkać się z Ambasadorem Dobrej Woli UNICEF – Majką Jeżowską, która wystąpi z koncertem na terenie szkoły.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie