Maciej Herman na czele Jury Effie Awards 2021
Tegoroczny skład Jury Effie Awards to ponad 170 ekspertów i praktyków z branży marketingu i reklamy. Gremium jurorskiemu przewodniczyć będzie Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel.
22. edycja konkursu Effie Awards Poland podsumuje nietypowy rok 2020. Jurorzy będą oceniali działania, które często wymykały się przyjętym standardom i owocowały efektywnością: Coraz częściej rola reklamy i marketingu obejmuje także edukację i odpowiadanie na aktualne wyzwania społeczne i ekologiczne – mówi Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel i Przewodniczący Jury Effie Awards. – W Polsce i na całym świecie stanęliśmy twarzą w twarz z fundamentalnymi problemami. Jako marketerzy nie tylko mamy wybór. To przede wszystkim nasz obowiązek, by reagować i znajdować właściwe rozwiązania, wykorzystując fakt, że konsumenci ufają markom dużo bardziej, niż na przykład politykom. Nasz wpływ na to w jakim społeczeństwie i otoczeniu żyjemy jest ogromny.
Cieszy nas bardzo fakt, że Maciej Herman zgodził się objąć funkcję Przewodniczącego Jury – podkreśla Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR. – Od dawna podkreślamy, że w dzisiejszych czasach rola CMO czy dyrektora marketingu ewoluuje i jest kluczowa dla organizacji. Mają oni dostarczać informacji istotnych z punktu widzenia całego biznesu, a nie tylko działań z zakresu marketingu, sprzedaży, promocji czy relacji z klientami. Historia doświadczenia zawodowego Macieja potwierdza, że tak właśnie jest.
Maciej Herman, oprócz roli Przewodniczącego, pokieruje grupą jurorską, która będzie oceniać prace zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions. Kategoria ta koncentruje się na przełomowych, nowatorskich w formie lub w zastosowaniu nowych technologii czy innych rozwiązań – działaniach marketingowych, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing mixu. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. trzystu kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Po zatwierdzeniu ponad 170-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich:
- Grupa 1 Napoje Alkoholowe; Napoje Bezalkoholowe; Żywność
Przewodniczący: Krzysztof Białkowski, CMO Red Bull - Grupa 2 Leki i Suplementy Diety; Uroda i Pielęgnacja
Przewodniczący: Andrzej Mytych, CMO Yope - Grupa 3 Kultura i Rozrywka, Young Audience
Przewodnicząca: Anna Putts, Brand & Content Director HBO i HBO GO w regionie Europy Centralnej - Grupa 4 Finanse; Business-to-Business
Przewodnicząca: Natalia Załęcka, Head of Marketing Transformation, Deloitte Digital - Grupa 5 Dobra konsumpcyjne; Motoryzacja; Usługi
Przewodniczący: Tomasz Borchowiec, Marketing & Corporate Communications Director Prudential - Grupa 6 Retail/ Kanały Sprzedaży; Commerce
Przewodnicząca: Joanna Czekaj, Managing Director SaleTube - Grupa 7 Long Term Marketing Excellence, Launch/ relaunch;
Przewodniczący: Filip Fiedorow, CMO Netto Polska - Grupa 8 Positive change: React& Defend, Smart Budget
Przewodnicząca: Elżbieta Twardowska, CSO Ogilvy - Grupa 9 Positive change: Positive Influence; Non – Profit & Public Service; PR-Led i Employer branding
Przewodnicząca: Anna Koszur, Managing Director, Freundschaft - Grupa 10 Brand Experience; Branded Content
Przewodniczący: Paweł Loedl, Chief Strategy Officer VMLY&R
Pełny skład jury można znaleźć na: https://awards.effie.pl/jury/
Oficjalna inauguracja Jury 22. edycji Effie Awards 2021 odbyła się w ubiegłą środę, 26 maja.
Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:
I termin: 12.05 – 31.05 (do godz. 17:00 włącznie)
II termin: 31.05 (od godz.17:01) – 21.06 (do godz. 17:00 włącznie)
III termin: 21.06 (od godz.17:01) – 12.07 (do godz. 17:00 włącznie)
IV termin: 12.07 (od godz. 17:01) – 23.07 (do godz. 17:00 włącznie)
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?