Firma Luxoft, zajmująca się outsourcingiem IT, przyłączyła się w tym roku do międzynarodowej akcji świadomościowej Movember. Kampania w dowcipny sposób porusza kwestię profilaktyki raka jąder.
Nazwa Movember pochodzi od angielskich słów November (listopad) oraz Moustache (wąsy). Od początku listopada grupa męskich przedstawicieli zespołu firmy Luxoft dołączyła do grona mężczyzn, którzy wraz z dniem 1 listopada golą swój zarost, aby przez kolejne 30 dni zapuścić wspaniałe wąsy i tym samym prowokować do rozmów na temat zdrowia i chorób męskich. Mężczyzn z Luxoft wspierają w ich działaniach koleżanki z pracy, które przez cały miesiąc listopad noszą naszyjniki z wąsem.
Inicjatywę pod hasłem „zapuść wąsy dla jaj”, promują między innymi dziennikarze z redakcji sportowej NC+, namawiając do zaangażowania także piłkarzy oraz trenerów T-Mobile Ekstraklasy. Ambasadorem akcji został Prezydent Miasta Gdyni Wojciech Szczurek.
Włączając się do akcji, Luxoft zorganizował w swoim biurze wraz z Galaktyką Zdrowia wykład tematyczny dr. med. Leszka Bergiera, specjalisty ds. andrologii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów