Firma Luxoft, zajmująca się outsourcingiem IT, przyłączyła się w tym roku do międzynarodowej akcji świadomościowej Movember. Kampania w dowcipny sposób porusza kwestię profilaktyki raka jąder.
Nazwa Movember pochodzi od angielskich słów November (listopad) oraz Moustache (wąsy). Od początku listopada grupa męskich przedstawicieli zespołu firmy Luxoft dołączyła do grona mężczyzn, którzy wraz z dniem 1 listopada golą swój zarost, aby przez kolejne 30 dni zapuścić wspaniałe wąsy i tym samym prowokować do rozmów na temat zdrowia i chorób męskich. Mężczyzn z Luxoft wspierają w ich działaniach koleżanki z pracy, które przez cały miesiąc listopad noszą naszyjniki z wąsem.
Inicjatywę pod hasłem „zapuść wąsy dla jaj”, promują między innymi dziennikarze z redakcji sportowej NC+, namawiając do zaangażowania także piłkarzy oraz trenerów T-Mobile Ekstraklasy. Ambasadorem akcji został Prezydent Miasta Gdyni Wojciech Szczurek.
Włączając się do akcji, Luxoft zorganizował w swoim biurze wraz z Galaktyką Zdrowia wykład tematyczny dr. med. Leszka Bergiera, specjalisty ds. andrologii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska