Firma Luxoft, zajmująca się outsourcingiem IT, przyłączyła się w tym roku do międzynarodowej akcji świadomościowej Movember. Kampania w dowcipny sposób porusza kwestię profilaktyki raka jąder.
Nazwa Movember pochodzi od angielskich słów November (listopad) oraz Moustache (wąsy). Od początku listopada grupa męskich przedstawicieli zespołu firmy Luxoft dołączyła do grona mężczyzn, którzy wraz z dniem 1 listopada golą swój zarost, aby przez kolejne 30 dni zapuścić wspaniałe wąsy i tym samym prowokować do rozmów na temat zdrowia i chorób męskich. Mężczyzn z Luxoft wspierają w ich działaniach koleżanki z pracy, które przez cały miesiąc listopad noszą naszyjniki z wąsem.
Inicjatywę pod hasłem „zapuść wąsy dla jaj”, promują między innymi dziennikarze z redakcji sportowej NC+, namawiając do zaangażowania także piłkarzy oraz trenerów T-Mobile Ekstraklasy. Ambasadorem akcji został Prezydent Miasta Gdyni Wojciech Szczurek.
Włączając się do akcji, Luxoft zorganizował w swoim biurze wraz z Galaktyką Zdrowia wykład tematyczny dr. med. Leszka Bergiera, specjalisty ds. andrologii.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

