logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Luxoft zapuszcza wąsy
19.11.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Luxoft zapuszcza wąsy



Firma Luxoft, zajmująca się outsourcingiem IT, przyłączyła się w tym roku do międzynarodowej akcji świadomościowej Movember. Kampania w dowcipny sposób porusza kwestię profilaktyki raka jąder.

Nazwa Movember pochodzi od angielskich słów November (listopad) oraz Moustache (wąsy). Od początku listopada grupa męskich przedstawicieli zespołu firmy Luxoft dołączyła do grona mężczyzn, którzy wraz z dniem 1 listopada golą swój zarost, aby przez kolejne 30 dni zapuścić wspaniałe wąsy i tym samym prowokować do rozmów na temat zdrowia i chorób męskich. Mężczyzn z Luxoft wspierają w ich działaniach koleżanki z pracy, które przez cały miesiąc listopad noszą naszyjniki z wąsem.

Inicjatywę pod hasłem „zapuść wąsy dla jaj”, promują między innymi dziennikarze z redakcji sportowej NC+, namawiając do zaangażowania także piłkarzy oraz trenerów T-Mobile Ekstraklasy. Ambasadorem akcji został Prezydent Miasta Gdyni Wojciech Szczurek.

Włączając się do akcji, Luxoft zorganizował w swoim biurze wraz z Galaktyką Zdrowia wykład tematyczny dr. med. Leszka Bergiera, specjalisty ds. andrologii.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek