LUX MED, w ramach kampanii „Ground Miles Challenge”, realizowanej przez Bupa i Światową Federację Serca (World Heart Federation), zachęca Polaków do chodzenia – bezpiecznej i dostępnej formy aktywności fizycznej, która jednocześnie zmniejsza ryzyko chorób serca i udaru.
Bupa, której częścią jest LUX MED, przygotowała aplikację na smartfony, którą można bezpłatnie pobrać z Apple AppStore lub Google Play, wpisując w wyszukiwarkę hasło „Ground Miles”. Aplikacja dostępna jest teraz także w języku polskim. W GMC można wziąć udział samemu albo w grupach. Dla osób korzystających z aplikacji przygotowane zostały nagrody, a za przejście określonej liczby kilometrów lub spacerowanie w określonych porach dnia przyznawane są też odznaki. O zaletach tej formy aktywności przekonuje fikcyjny bohater kampanii – Chad Strider, który uważa się za najlepszego chodziarza na świecie.
Organizatorzy i uczestnicy akcji wyznaczyli cel – po przejściu przez użytkowników 8 milionów kilometrów, Bupa przekaże Światowej Federacji Serca środki pieniężne na wsparcie programów przeciwdziałających reumatycznej chorobie serca u dzieci w Afryce i Azji Południowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy