logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.01.2014

LUX MED zachęca Polaków do chodzenia



LUX MED, w ramach kampanii „Ground Miles Challenge”, realizowanej przez Bupa i Światową Federację Serca (World Heart Federation), zachęca Polaków do chodzenia – bezpiecznej i dostępnej formy aktywności fizycznej, która jednocześnie zmniejsza ryzyko chorób serca i udaru.

Bupa, której częścią jest LUX MED, przygotowała aplikację na smartfony, którą można bezpłatnie pobrać z Apple AppStore lub Google Play, wpisując w wyszukiwarkę hasło „Ground Miles”. Aplikacja dostępna jest teraz także w języku polskim. W GMC można wziąć udział samemu albo w grupach. Dla osób korzystających z aplikacji przygotowane zostały nagrody, a za przejście określonej liczby kilometrów lub spacerowanie w określonych porach dnia przyznawane są też odznaki. O zaletach tej formy aktywności przekonuje fikcyjny bohater kampanii – Chad Strider, który uważa się za najlepszego chodziarza na świecie.

Organizatorzy i uczestnicy akcji wyznaczyli cel – po przejściu przez użytkowników 8 milionów kilometrów, Bupa przekaże Światowej Federacji Serca środki pieniężne na wsparcie programów przeciwdziałających reumatycznej chorobie serca u dzieci w Afryce i Azji Południowej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek