LUX MED, w ramach kampanii „Ground Miles Challenge”, realizowanej przez Bupa i Światową Federację Serca (World Heart Federation), zachęca Polaków do chodzenia – bezpiecznej i dostępnej formy aktywności fizycznej, która jednocześnie zmniejsza ryzyko chorób serca i udaru.
Bupa, której częścią jest LUX MED, przygotowała aplikację na smartfony, którą można bezpłatnie pobrać z Apple AppStore lub Google Play, wpisując w wyszukiwarkę hasło „Ground Miles”. Aplikacja dostępna jest teraz także w języku polskim. W GMC można wziąć udział samemu albo w grupach. Dla osób korzystających z aplikacji przygotowane zostały nagrody, a za przejście określonej liczby kilometrów lub spacerowanie w określonych porach dnia przyznawane są też odznaki. O zaletach tej formy aktywności przekonuje fikcyjny bohater kampanii – Chad Strider, który uważa się za najlepszego chodziarza na świecie.
Organizatorzy i uczestnicy akcji wyznaczyli cel – po przejściu przez użytkowników 8 milionów kilometrów, Bupa przekaże Światowej Federacji Serca środki pieniężne na wsparcie programów przeciwdziałających reumatycznej chorobie serca u dzieci w Afryce i Azji Południowej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska