logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ludzkie stypendium Grupy Raben
06.04.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ludzkie stypendium Grupy Raben



1 kwietnia 2011 roku, w dzień 20. rocznicy działalności Grupy Raben w Polsce, ruszyła kolejna edycja programu stypendialnego Wings’ Spreaders. W tym roku będzie dotyczyć kolejnego obszaru CSR – miejsca pracy, stąd nazwa – Humanations. Konkurs obejmie swoim zasięgiem wszystkie kraje Starego Kontynentu, na terenie których Grupa Raben prowadzi działalność. Roczne stypendium zostanie zwiększone o 100% i wyniesie 3.750 euro.

Zeszłoroczne stypendium otrzymał student Wyższej Szkoły Logistyki – Łukasz Jankowski: – Wygrana w konkursie Greenovations zwiększyła moją wiarę we własne siły. Pozwoliła mi także na podjęcie pracy w Fresh Logistics. Konkurs, przygotowanie do niego oraz sama wygrana okazały się niesamowitym doświadczeniem. Poszerzyłem swoją wiedzę, poznałem wielu wspaniałych ludzi oraz podjąłem pracę, o której marzyłem – mówi zeszłoroczny laureat konkursu Greenovations.

W tym roku studenci zostali poproszeni o przygotowanie projektu, który będzie realizował dwa cele CSR Grupy Raben dotyczące obszaru ludzkiego – troskę o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz zapewnienie atrakcyjnych warunków pracy.

– Chcielibyśmy zachęcić interesariuszy zewnętrznych, którzy wkrótce mogą stać się naszymi pracownikami, do zaangażowania w budowanie przyjaznych warunków pracy w Grupie Raben. Wierzymy bowiem, że poprzez dialog z otoczeniem możemy uzyskać wiele cennych pomysłów usprawniających nasz firmowy mikroświat – mówi Sylwia Gołuchowska, Dyrektor HR Grupy Raben.

Więcej informacji na temat konkursu na stronie www.raben-group.com oraz blogach Grupy Raben: www.ludzki.blog.pl oraz www.logistycznie.blog.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek