logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  17.06.2009

Ludziska zapatrzone są na zachód

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Ruszyła letnia odsłona kampanii gospodarczej „Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy”. Rozpoczęta 20 marca br. trwać będzie do września.

Nadrzędnym celem działań prowadzonych w ramach kampanii jest przełamanie barier i stereotypów dotyczących jakości polskich produktów, zmiana mentalności Polaków oraz umacnianie wśród nich postawy zakupowego patriotyzmu. Przekaz kampanii mówi: „mamy się czym pochwalić”, „możemy czuć się dumni”, a jednocześnie namawia do częstszego wybierania dobrych polskich produktów.

Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty, których reżyserem jest Bartek Prokopowicz, autor zdjęć m.in. do „Komornika”, „Długu” i „Przedwiośnia”, oraz reklamy prasowe. Kampania obecna będzie również na nośnikach video w pojazdach komunikacji miejskiej kilku miast, w sieci sklepów Piotr i Paweł, na videowallu w Koszalinie i w 1129 bankomatach sieci Euronet.

Ważnym elementem całego programu jest serial reklamowy, czyli kampania komercyjna, w której udział wziąć mogą zainteresowane, polskie firmy. Dzięki zaangażowaniu partnerów akcji, firmy skorzystać mogą z wyjątkowo atrakcyjnych warunków produkcji i emisji spotu telewizyjnego utrzymanego w konwencji filmu reklamowego kampanii społecznej. Pierwszą marką, która zdecydowała się na udział w kampanii komercyjnej jest Bakoma.

Ostatnim etapem projektu będzie program edukacyjny skierowany do pracowników, klientów i partnerów biznesowych tych polskich firm, które aktywnie włączają się w ideę promowania wysokiej jakości polskich produktów.

Projekt opracowała agencja reklamowa DEMO Effective Launching oraz Fundacja realizująca program „Kupuj Nasze.PL” (www.kupujnasze.pl). Efekty akcji poznane zostaną we wrześniu dzięki badaniom TNS OBOP.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kupuj Nasze.PL
Czas:
2009.6.15 - 2009.9.1
Tematy:
Kampanie gospodarcze, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
DEMO Effective Launching, Fundacja Kupuj Nasze.PL
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
DEMO Effective Launching
Adresaci:
Konsumenci
Hasło kampani:
Są powody do dumy





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek