Agencja LTM rozpoczęła współpracę z Fundacją Pomocy Wzajemnej Barka, organizacją obywatelską, której celem jest społeczno-zawodowy rozwój osób wykluczonych.
LTM Communications wsparło Barkę przy promocji Poznańskich Targów Przedsiębiorczości Społecznej (18-19 października) – wydarzenia, które w Polsce odbyło się po raz pierwszy. Inicjatywa jest częścią IV Ogólnopolskich Spotkań Ekonomii Społecznej.
W ramach współpracy agencja zajmie się budowaniem relacji z mediami (w tym m.in. pozyskaniem patronów medialnych, organizacją dnia prasowego, zaproszeniem dziennikarzy do turnieju piłkarskiego), publicity wydarzenia, działaniami z zakresu InternetPR oraz monitoringiem mediów i przygotowaniem analiz tematycznych. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji, a współpraca ma charakter non-profitowy.
Fundacja Pomocy Wzajemnej Barka jest organizacją obywatelską, jej celem jest rozwój społeczny grup marginalizowanych, zapewnienie im szansy odbudowy życia przez stworzenie programu reintegracji, edukacji, rozwoju przedsiębiorczości w środowisku partnerstwa lokalnego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi