Młodzi ludzie na imprezie, starsi panowie grający w szachy w parku, rodzice z dziećmi, nastolatki – wszyscy radośnie machają do kamery. W kampanii "Łódź pozdrawia" wzięli udział wybrani w castingu mieszkańcy tego miasta, a spoty wyreżyserował Piotr Szczepański, również łodzianin. Autorem muzyki do klipów jest tamtejszy zespół L.Stadt.
Spoty kampanii promocyjnej Łodzi można oglądać w stacjach TVN, TVN 24, TVN Biznes, TVP1, TVP2 oraz w kanałach tematycznych (m.in. Discovery, AXN, MTV, Ale Kino, National Geographic). Przygotowano także citylighty, billboardy i backlighty, które pojawią się w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście i na Śląsku oraz reklamy prasowe i internetowe.
Nazwa kampanii:
Łódź pozdrawia
Czas:
2014.5.16
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Łodzi
Media:
Telewizja, billboardy, citylighty, backlighty, prasa, internet
Wykonawca:
Mosqui.to
Adresaci:
Potencjalni turyści, osoby chcące odwiedzić Łódź
Hasło kampani:
Weekendy w Łodzi pozdrawiają całą Polskę
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie