Młodzi ludzie na imprezie, starsi panowie grający w szachy w parku, rodzice z dziećmi, nastolatki – wszyscy radośnie machają do kamery. W kampanii "Łódź pozdrawia" wzięli udział wybrani w castingu mieszkańcy tego miasta, a spoty wyreżyserował Piotr Szczepański, również łodzianin. Autorem muzyki do klipów jest tamtejszy zespół L.Stadt.
Spoty kampanii promocyjnej Łodzi można oglądać w stacjach TVN, TVN 24, TVN Biznes, TVP1, TVP2 oraz w kanałach tematycznych (m.in. Discovery, AXN, MTV, Ale Kino, National Geographic). Przygotowano także citylighty, billboardy i backlighty, które pojawią się w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście i na Śląsku oraz reklamy prasowe i internetowe.
Nazwa kampanii:
Łódź pozdrawia
Czas:
2014.5.16
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Łodzi
Media:
Telewizja, billboardy, citylighty, backlighty, prasa, internet
Wykonawca:
Mosqui.to
Adresaci:
Potencjalni turyści, osoby chcące odwiedzić Łódź
Hasło kampani:
Weekendy w Łodzi pozdrawiają całą Polskę
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!