Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
Łódź - niekoniecznie urodziwa, ale kreująca
Niekoniecznie urodziwa, niekoniecznie miejsce na biznes, niekoniecznie miejsce na rozwój– opowiadający o Łodzi jej mieszkańcy w kampanii finansowanej przez Urząd Miejski. Świat, czy raczej „światek” polskiego marketingu regionalnego stanął w tym momencie na głowie. W końcu doczekaliśmy się szczerej do bólu narracji. Nie jest idealnie, jest brudno, nie jest tak jak kiedyś. Kampania „Łódź Kreuje” nie reklamowała miejscowości nad rzeką Ner jako ze wszech miar fantastycznego, ale po prostu jako miasto, w którym rozwija się przemysł kreatywny. Wydaje się to dobrym posunięciem, bo w kierunku Łodzi, jak zapewne wielu innych miast, formułowanych jest obecnie wiele zarzutów. Przyznając, że częściowo mogą być zgodne z rzeczywistością, twórcy kampanii odebrali oręż krytykom. Autentyczna kampania, z autentycznymi ludźmi o autentycznym mieście.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!