logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl

Łódź - niekoniecznie urodziwa, ale kreująca

9 / 10
  

Niekoniecznie urodziwa, niekoniecznie miejsce na biznes, niekoniecznie miejsce na rozwój– opowiadający o Łodzi jej mieszkańcy w kampanii finansowanej przez Urząd Miejski. Świat, czy raczej „światek” polskiego marketingu regionalnego stanął w tym momencie na głowie. W końcu doczekaliśmy się szczerej do bólu narracji. Nie jest idealnie, jest brudno, nie jest tak jak kiedyś. Kampania „Łódź Kreuje” nie reklamowała miejscowości nad rzeką Ner jako ze wszech miar fantastycznego, ale po prostu jako miasto, w którym rozwija się przemysł kreatywny. Wydaje się to dobrym posunięciem, bo w kierunku Łodzi, jak zapewne wielu innych miast, formułowanych jest obecnie wiele zarzutów. Przyznając, że częściowo mogą być zgodne z rzeczywistością, twórcy kampanii odebrali oręż krytykom. Autentyczna kampania, z autentycznymi ludźmi o autentycznym mieście.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek