Polski raper Miuosh zapuścił wąsy i zachęca do tego wszystkich mężczyzn. Kampania społeczna kanału TNT pod hasłem „Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” wesprze Fundację Wygrajmy Zdrowie. Za każde zdjęcie z wąsem przekazane przez aplikację dostępną na stronie wastopad.tnt-tv.pl stacja przekaże 10 zł na rzecz organizacji.
Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych. Na Facebooku dla użytkowników uruchomiono aplikację, na kanale YouTube do wykonywania regularnych badań profilaktycznych zachęca mężczyzn tegoroczny ambasador Wąstopadu. Zebrane w trakcie trwania kampanii środki zostaną przeznaczone na organizację dnia profilaktyki męskich nowotworów, podczas którego będą prowadzone bezpłatne konsultacje i badania profilaktyczne. Wąstopad to doskonała okazja do zwiększenia wiedzy na temat męskich nowotworów. Na każdym kroku musimy podkreślać, że rak wcześnie wykryty jest wyleczalny, a badania profilaktyczne mogą uratować życie. Rak jąder wykryty odpowiednio wcześnie jest uleczalny w 100% – wyjaśnia Szymon Chrostowski, prezes Fundacji Wygrajmy Zdrowie, która jest partnerem akcji.
Wąstopad w TNT i związany z nim konkurs trwają od 7 do 30 listopada.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów