Lidl znakuje naturalnym światłem warzywa BIO
Bez opakowania, bez papieru, tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży BIO warzyw i owoców jest możliwa. Sieć Lidl Polska właśnie wprowadziła do sklepów pierwsze warzywa znakowane bezinwazyjnie, naturalnym światłem.
Metoda naturalnego znakowania, tzw. natural brandingu, jest zupełnie bezpieczna – w żaden sposób nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Dzięki wykorzystaniu skoncentrowanej wiązki światła na warzywie pojawia się „tatuaż”. W ten sposób warzywa BIO są dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty BIO, znajdziemy bezpośrednio na skórce. Jako pierwsze znakowane są w ten sposób: BIO seler oraz BIO dynia piżmowa.
Od początku istnienia farmy realizujemy ideę rolnictwa ekologicznego, w ten sposób klienci Lidla w całej Polsce mają dostęp do świeżych warzyw i owoców BIO. Naszym najnowszym projektem jest natural branding, czyli znakowanie owoców i warzyw naturalnym światłem. Ten sposób znakowania w żaden sposób nie ingeruje w warzywa, są one pełnowartościowe. Co więcej, po obraniu skórka jest w pełni kompostowalna – tłumaczy Łukasz Gębka, właściciel Farmy Świętokrzyskiej, dostawcy Lidl Polska.
Pierwsze jarzyny znakowane naturalnym światłem są dostępne w sklepach Lidl od początku grudnia. Kolejne warzywo – pietruszka BIO – pojawiła się w ofercie sieci w poniedziałek, 9 grudnia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie