Lidl zajął pierwsze miejsce w corocznym rankingu Greenpeace, który oceniał detalistów pod kątem pozyskiwania ryb i owoców morza.
Kryteriami branymi pod uwagę podczas przygotowywania rankingu były m.in.: możliwość identyfikacji pochodzenia produktów rybnych, odpowiedzialna strategia, jej definicja i zasady, oznakowanie produktów, ich promocja oraz rozwiązania w praktyce.
Lidl unika sprzedaży gatunków ryb i owoców morza zagrożonych wyginięciem. Kilka lat temu ze sprzedaży całkowicie wycofano takie gatunki, jak rekin, miecznik, okoń czerwony oraz węgorz.
Gatunki tych ryb znalazły się między innymi na „Czerwonej liście gatunków morskich” opublikowanej przez Greenpeace. Ryby oraz owoce morza znajdujące się na tej liście zagrożone są wyginięciem poprzez destrukcyjne techniki połowów, a ich hodowla może mieć szkodliwy wpływ na środowisko naturalne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku