logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”
27.11.2019
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Praca i polityka zatrudnienia, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO

Liderzy Pro Bono rozpoczynają kampanię „Ten 1 dzień”



Jak najlepiej zintegrować zespół pracowników? Jak odnaleźć głębszy sens w pracy? Jak w naturalny sposób rozwijać swoje kompetencje? Odpowiedzią na to może być wolontariat pracowniczy. Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza (5 grudnia) Koalicja Liderzy Pro Bono – dotychczas Koalicja Prezesi-wolontariusze – rozpoczyna kampanię „Ten 1 dzień”, zachęcającą pracowników i pracodawców do angażowania się w działania społeczne. Oficjalna inauguracja projektu nastąpiła 26 listopada, podczas VII konferencji Koalicji.

Wolontariat pracowniczy w wielu firmach w Polsce dotąd w ogóle nie zaistniał lub po osiągnięciu pewnego poziomu zatrzymał się. Potrzebny jest silny bodziec do jego rozwoju. Młodzi ludzie, szczególnie z generacji Y i Z, mają potrzebę samorealizacji nie tylko w życiu zawodowym, ale także w działalności na rzecz otaczającego świata. Poprzez wolontariat pomagamy i wspieramy innych, dzieląc się naszymi wartościami, pasją, wiedzą, doświadczeniem, czasem, a także rozwijamy własne kompetencje. Korzyści jest wiele więcej. Dlatego liderzy zgromadzeni w Koalicji Liderzy Pro Bono zainicjowali ten projekt – mówi Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, współkoordynatora projektu.

Celem kampanii Ten 1 dzień jest zintensyfikowanie rozwoju wolontariatu pracowniczego w Polsce.  Przewodnie hasło kampanii „WOLONTARIAT WZBOGACA” ma pokazywać korzyści i wartości wolontariatu w każdej jego postaci, a szczególnie wolontariatu pracowniczego. Zyskują na tym wszyscy: pracownicy, firma, środowisko, społeczności lokalne i wielu innych.

Zachęcamy pracowników firm do oznaczania w mediach społecznościowych relacji z projektów, działań i wolontariackich akcji firmowych hashtagiem #ten1dzien. Dzięki temu, w przyszłym roku, podczas kolejnej konferencji Koalicji Liderzy Pro Bono będziemy mogli zaprezentować najlepsze akcje wolontariatów pracowniczych w Polsce – mówi Paulina Kamyk, koordynatorka projektu Koalicja Liderzy Pro Bono.

Jak pokazuje doświadczenie – dodaje Paweł Łukasiak – najszybciej na takie wyzwania reagują wolontariusze, którzy chcą zmieniać świat w którym żyją, włączając się w akcje społeczne lub sami je organizując. Każdy z nas może być jednym z nich i zacząć działać. W ramach wolontariatu można to zrobić najprościej i najszybciej.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie: www.ten1dzien.pl

CSR NGO wolontariat wolontariusze Koalicja Prezesi-wolontariusze wolontariat kompetencji pro bono Koalicja Liderzy Pro Bono Ten 1 dzień non profit


Nazwa wydarzenia:
Ten 1 dzień
Czas:
2019.11.26
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Praca i polityka zatrudnienia, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Koalicja Liderzy Pro Bono (dawniej Koalicja Prezesi-wolontariusze)
Hasło kampani:
Wolontariat wzbogaca! #ten1dzien





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek