Firmy zainteresowane reklamą na łamach Gazety Wyborczej, Polityki i Dziennika Gazety Prawnej mogą licytować powierzchnie reklamowe i w ten sposób pomóc dzieciom, podopiecznym Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Od 12 września 2011 roku można licytować powierzchnie reklamowe w „Gazecie Wyborczej”, „Polityce” oraz „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Udział w licytacji to okazja do zareklamowania swojej firmy – cena wywoławcza powierzchni zaczyna się już od 20% ich rynkowej wartości.
Całkowity dochód z licytacji zostanie przeznaczony na działalność Centrum Interwencyjnego KOPD, w którym udzielane jest wsparcie psychologiczne oraz prawne pokrzywdzonym dzieciom – ofiarom przemocy emocjonalnej, fizycznej oraz seksualnej. Miesięcznie Centrum pomaga co najmniej 350 rodzinom, a koszt terapii jednego dziecka szacuje się na 3000 złotych.
Firmy biorące udział w licytacji obok reklamy za dobrą cenę mogą wzmocnić wizerunek swojej firmy jako zaangażowanej społecznie oraz pomóc dzieciom. Dodatkowym bonusem jest możliwość zwiększenia kompetencji i umiejętności interpersonalnych pracowników firmy. KOPD zaprasza i gwarantuje firmie, która wygra licytację miejsce w warsztatach psychologicznych dla rodziców, prowadzonych przez specjalistów z Komitetu Ochrony Praw Dziecka; terminy oraz ilość miejsc – do ustalenia.
Licytacja odbywa się na stronie www.kopd.pl/licytacja i potrwa do 5 października do godz. 15.00.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy