logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Licytacja powierzchni reklamowych dla dzieci
14.09.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Licytacja powierzchni reklamowych dla dzieci



Firmy zainteresowane reklamą na łamach Gazety Wyborczej, Polityki i Dziennika Gazety Prawnej mogą licytować powierzchnie reklamowe i w ten sposób pomóc dzieciom, podopiecznym Komitetu Ochrony Praw Dziecka. 

Od 12 września 2011 roku można licytować powierzchnie reklamowe w „Gazecie Wyborczej”, „Polityce” oraz „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Udział w licytacji to okazja do zareklamowania swojej firmy – cena wywoławcza powierzchni zaczyna się już od 20% ich rynkowej wartości.

Całkowity dochód z licytacji zostanie przeznaczony na działalność Centrum Interwencyjnego KOPD, w którym udzielane jest wsparcie psychologiczne oraz prawne pokrzywdzonym dzieciom – ofiarom przemocy emocjonalnej, fizycznej oraz seksualnej. Miesięcznie Centrum pomaga co najmniej 350 rodzinom, a koszt terapii jednego dziecka szacuje się na 3000 złotych.

Firmy biorące udział w licytacji obok reklamy za dobrą cenę mogą wzmocnić wizerunek swojej firmy jako zaangażowanej społecznie oraz pomóc dzieciom. Dodatkowym bonusem jest możliwość zwiększenia kompetencji i umiejętności interpersonalnych pracowników firmy. KOPD zaprasza i gwarantuje firmie, która wygra licytację miejsce w warsztatach psychologicznych dla rodziców, prowadzonych przez specjalistów z Komitetu Ochrony Praw Dziecka; terminy oraz ilość miejsc – do ustalenia.

 Licytacja odbywa się na stronie www.kopd.pl/licytacja i potrwa do 5 października do godz. 15.00.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek