logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Levi’s zaprasza na warsztaty recyklingu modowego
21.10.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Levi’s zaprasza na warsztaty recyklingu modowego



Podczas Fashion Week Poland w Łodzi Fundacja Re-Act we współpracy z Urzędem Miasta Łodzi organizuje projekt modowy Re-Act Fashion promujący  wartości ekologiczne i odpowiedzialność społeczną. Re Act to przede wszystkim konkurs dla młodych projektantów na najlepszą kolekcję przyjazną środowisku, stworzoną z surowców wtórnych. Najnowsza odsłona tego wydarzenia została wzbogacona o warsztaty Levi’s® Re-Act Workshops (28 październik 2011) oraz konferencję „Kupuj Odpowiedzialnie”. 

Warsztaty zorganizowane we współpracy z marką Levi’s podzielone są na dwie części: teoretyczną oraz praktyczną. Monika Onoszko przedstawi trendy na sezon jesienno-zimowy 2012/13 oraz inspiracje ze świata ekologii i recyklingu.

Wiedza zdobyta w trakcie wykładu zostanie spożytkowana podczas zajęć z Joanną Paradecką, zajmującą się hand remade’em. Paradecka poprowadzi warsztat „Denim Recycling”, podczas którego będzie można zaprojektować i wykonać ubrania ze skrawków jeansu dostarczonych przez firmę Levi’s.

Osoby zainteresowane zdobyciem eko-doświadczeń mogą zapisac się pod adresem competition@re-act.pl i przyjść na warsztaty w piątek 28 października. Koszt uczestnictwa wynosi 100zł.

Levi’s® Re-Act Workshops wpisują się w ideę działań marki związanych z pierwszą globalną kampanią w historii istnienia marki Levi’s® Go Forth. Poprzez swoje motto – „Now is our time” („Teraz nadszedł nas czas”), Go Forth uderza w nowoczesny, konsumencki sentymentalizm podkreślając, że „czasy w których żyjemy nie są łatwe, ale są to nasze czasy”.

Wszelkie szczegóły na temat programu Re-Act Fashion 2011 można znaleźć na oficjalnej stronie: www.re-act.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek