Firma Levi’s® w ramach działań na rzecz Światowego Dnia Walki z AIDS zaangażowała do współpracy młodych brytyjskich artystów, którzy zilustrowali swoje wizje na temat HIV i AIDS na pocztówkach dostępnych w sieci sklepów Levi’s. Motywem przewodnim wszystkich prac jest wyrażenie samych siebie poprzez hasło „Ja, jestem”. Artyści wspierają w ten sposób osoby zakażone wirusem HIV, a także tych, którzy na co dzień stykają się z tym problemem.
Czterech europejskich artystów – Mysterious Al (rysuje potwory, mutanty i człekokształtne postaci), PinkyVision (autor psychodelicznych murali), Ihok (ukrywa swoją prawdziwą tożsamość) i Matt Sewell (autor bajkowych narracji i idyllicznych krajobrazów) – podarowało swoje prace, które zostaną użyte w komunikacji mającej wspomóc zwiększanie świadomości znaczenia Światowego Dnia Walki z AIDS. Na stronie www.levi.com można zobaczyć prace artystów (również spoza ww. czwórki) i zapoznać się z ich wizjami na temat problemu AIDS/HIV.
Od ponad 25 lat Levi’s® na całym świecie wspiera programy oraz projekty wspomagające walkę z HIV i AIDS oraz chorobami z nimi związanymi. Levi Strauss & Co. jako pierwsza firma podpisał deklarację o zapobieganiu dyskryminacji pracowników z pozytywnym wynikiem na obecność wirusa HIV. Dotychczas Fundacja Levi Strauss przekazała 37milionów dolarów na inicjatywy mające na celu pogłębianie świadomości na temat AIDS i HIV na całym świecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO