logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Levi’s z rysownikami wspiera chorych
01.12.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Levi’s z rysownikami wspiera chorych



Firma Levi’s® w ramach działań na rzecz Światowego Dnia Walki z AIDS zaangażowała do współpracy młodych brytyjskich artystów, którzy zilustrowali swoje wizje na temat HIV i AIDS na pocztówkach dostępnych w sieci sklepów Levi’s. Motywem przewodnim wszystkich prac jest wyrażenie samych siebie poprzez hasło „Ja, jestem”. Artyści wspierają w ten sposób osoby zakażone wirusem HIV, a także tych, którzy na co dzień stykają się z tym problemem.

Czterech europejskich artystów – Mysterious Al (rysuje potwory, mutanty i człekokształtne postaci), PinkyVision (autor psychodelicznych murali), Ihok (ukrywa swoją prawdziwą tożsamość) i Matt Sewell (autor bajkowych narracji i idyllicznych krajobrazów) – podarowało swoje prace, które zostaną użyte w komunikacji mającej wspomóc zwiększanie świadomości znaczenia Światowego Dnia Walki z AIDS. Na stronie www.levi.com można zobaczyć prace artystów (również spoza ww. czwórki) i zapoznać się z ich wizjami na temat problemu AIDS/HIV.

Od ponad 25 lat Levi’s® na całym świecie wspiera programy oraz projekty wspomagające walkę z HIV i AIDS oraz chorobami z nimi związanymi. Levi Strauss & Co. jako pierwsza firma podpisał deklarację o zapobieganiu dyskryminacji pracowników z pozytywnym wynikiem na obecność wirusa HIV. Dotychczas Fundacja Levi Strauss przekazała 37milionów dolarów na inicjatywy mające na celu pogłębianie świadomości na temat AIDS i HIV na całym świecie.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek