Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Go Forth” realizowanej przez markę Levi’s®, której celem jest wsparcie organizacji Thanda.org z RPA.
Kampania „Go Forth” ma na celu wspieranie współczesnych „pionierów” czyli moderatorów pozytywnych przemian w różnych rejonach świata. Druga odsłona kampanii wspiera południowoafrykańską organizację Thanda.org i jej liderkę Angelę Larkan.
Thanda.org stara się walczyć z biedą oraz HIV/AIDS wdrażając w życie nową strategię opierającą się na współpracy ze społecznością lokalną w najbiedniejszych, rolniczych obszarach Afryki.
W kampanii Go Forth marka Levi’s® wykorzystuje potencjał serwisu Twitter. Poprzez „tweetowanie” odbiorcy mogą wyrazić swoje poparcie dla Angeli i organizacji Thanda.org oraz zachęcic do tego samego swoich znajomych. Dzięki każdemu „twittowi” Levi’s® wesprze finansowo 145 sierot i tym samym umożliwi im zdobycie edukacji i wyżywienia.
Celem marki Levi’s® jest poinformowanie odbiorców kampanii o działalności organizacji Thanda.org oraz zachęcenie ich do wyrażenia swego poparcia.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

