Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Go Forth” realizowanej przez markę Levi’s®, której celem jest wsparcie organizacji Thanda.org z RPA.
Kampania „Go Forth” ma na celu wspieranie współczesnych „pionierów” czyli moderatorów pozytywnych przemian w różnych rejonach świata. Druga odsłona kampanii wspiera południowoafrykańską organizację Thanda.org i jej liderkę Angelę Larkan.
Thanda.org stara się walczyć z biedą oraz HIV/AIDS wdrażając w życie nową strategię opierającą się na współpracy ze społecznością lokalną w najbiedniejszych, rolniczych obszarach Afryki.
W kampanii Go Forth marka Levi’s® wykorzystuje potencjał serwisu Twitter. Poprzez „tweetowanie” odbiorcy mogą wyrazić swoje poparcie dla Angeli i organizacji Thanda.org oraz zachęcic do tego samego swoich znajomych. Dzięki każdemu „twittowi” Levi’s® wesprze finansowo 145 sierot i tym samym umożliwi im zdobycie edukacji i wyżywienia.
Celem marki Levi’s® jest poinformowanie odbiorców kampanii o działalności organizacji Thanda.org oraz zachęcenie ich do wyrażenia swego poparcia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku