Podczas 7. edycji kampanii edukacyjnej „Pomyśl zanim usiądziesz za kierownicą, czyli dziecko bezpieczne na drodze”, organizowanej przez Bridgestone Poznań, ponad 2000 dzieci z 17 szkół i przedszkoli w Wielkopolsce (m.in. Poznania, Swarzędza, Wrześni, Gniezna i Jarocina) wzięło udział w warsztatach na temat bezpieczeństwa na drodze. Uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak prawidłowo zapinać pasy, korzystać z fotelika samochodowego i być widocznym na drodze. Zapoznali się też z zasadami pierwszej pomocy.
Celem kampanii było promowanie bezpiecznych zachowań wśród dzieci oraz poprawa ich świadomości na temat zagrożeń na drodze. Była ona inspirowana międzynarodową akcją „Think before you drive”, organizowaną przez fundację Międzynarodowej Federacji Samochodowej, korporację Bridgestone oraz związki motoryzacyjne. W Wielkopolsce interaktywne zajęcia zostały zrealizowane od 14 do 27 stycznia przez Bridgestone Poznań we współpracy z Prywatną Lecznicą Certus, Komendą Miejską i Komendą Wojewódzką Policji w Poznaniu.
Interaktywne spotkania były prowadzone przez wolontariuszy – pracowników Bridgestone Poznań przy asyście przedstawiciela policji oraz pielęgniarki. Gościem specjalnym zajęć był manekin Jan, który wzbudzał zainteresowanie wśród dzieci. To animator przebrany w żółty strój manekina testowego używanego w symulacji wypadków samochodowych (w testach NCAP).
Zdecydowana większość dzieci wiedziała, którą stroną drogi powinna iść, gdy nie ma chodnika albo dlaczego pojazd powinien być wyposażony w światła. Uczestnicy otrzymali w nagrodę od organizatorów upominki: kolorowanki, magnesy i odblaskowe gadżety.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów