30 grudnia 2012 roku zakończono akcję charytatywną „Skomiksuj Ziemniaka, wspomóż dzieciaka”, zorganizowaną przy udziale facebookowej społeczności fanów marki Lay’s. Zadaniem uczestników konkursu, wykorzystującego przygotowany na jego potrzeby internetowy kreator, było stworzenie 3-częściowego komiksu. Jego bohaterem miał być Ziemniak. W wyniku konkursu Lay’s przekazało całość kwoty przeznaczonej na realizację projektu, czyli 50 tys. zł, na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja. Tym samym grupa PepsiCo dołączyła do grona kluczowych darczyńców IX edycji kampanii „Grunt to rodzina”.
Akcję charytatywną z Lay’s zorganizowano w ramach IX edycji kampanii „Grunt to rodzina” na rzecz rodzinnych domów dziecka. Oprócz niej, Fundacja przeprowadziła także m.in.: świąteczną aukcję, podczas której wystawiono na licytację przedmioty podarowane przez znanych i lubianych Polaków m.in.: Katarzynę Pakosińską, Kubę Wesołowskiego, czy Antoniego Pawlickiego.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany