30 grudnia 2012 roku zakończono akcję charytatywną „Skomiksuj Ziemniaka, wspomóż dzieciaka”, zorganizowaną przy udziale facebookowej społeczności fanów marki Lay’s. Zadaniem uczestników konkursu, wykorzystującego przygotowany na jego potrzeby internetowy kreator, było stworzenie 3-częściowego komiksu. Jego bohaterem miał być Ziemniak. W wyniku konkursu Lay’s przekazało całość kwoty przeznaczonej na realizację projektu, czyli 50 tys. zł, na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja. Tym samym grupa PepsiCo dołączyła do grona kluczowych darczyńców IX edycji kampanii „Grunt to rodzina”.
Akcję charytatywną z Lay’s zorganizowano w ramach IX edycji kampanii „Grunt to rodzina” na rzecz rodzinnych domów dziecka. Oprócz niej, Fundacja przeprowadziła także m.in.: świąteczną aukcję, podczas której wystawiono na licytację przedmioty podarowane przez znanych i lubianych Polaków m.in.: Katarzynę Pakosińską, Kubę Wesołowskiego, czy Antoniego Pawlickiego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku