logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Łatwiejszy internet od UPC
30.01.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Łatwiejszy internet od UPC



Inicjatywa INTERNET STARTER jest częścią projektu „UPC. Łączymy pokolenia”, którego celem jest zachęcenie młodych osób do nauczania starszego pokolenia obsługi Internetu. W Polsce tylko 19% osób w wieku 55+ korzysta z Internetu, gdy tymczasem w Islandii jest to 76%, w Szwecji – 71%, a w Wielkiej Brytanii – 56%. 

INTERNET STARTER powstał wiosną 2012 roku. Pod adresem www.internetstarter.com.pl można przygotować stronę z ikonami, które linkują do wybranych stron www. Każdy pulpit jest „szyty na miarę” nowego właściciela. Każdy pulpit Internet Startera zachowuje własny URL, dlatego po zalogowaniu ma się do niego dostęp z dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Na tworzonym pulpicie jest też miejsce na zdjęcie wraz z informacją, z kim kontaktować się w razie problemów lub pytań.

Do promowania projektu Internet Starter włączyli się w ubiegłym roku Katarzyna Pakosińska, Beata Sadowska i Michał Piróg. Ambasadorzy przygotowali Internet Startery z myślą o swoich rodzicach (można zobaczyć je tutaj). Z okazji przypadającego 31. sierpnia Dnia Bloga UPC Polska wyróżniło dojrzałych blogerów, aktywnie promujących Internet w życiu codziennym oraz wzbogacających go o wartościowe treści. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in.: Maria Czubaszek, Krystyna Janda, Zbigniew Hołdys i o. Leon Knabit.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

  • 30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Piłka nożna jest kobietą

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek