Nieco przewrotnym hasłem „Woda potrzebuje drzew” opatrzono indonezyjską kampanię przeciwko niszczeniu warstw wodonośnych i wycince drzew.
Ambientowa kampania „Thanks to the nature” („Dzięki naturze”) została zrealizowana z inicjatywy marki Teh Kotak, związanej z przemysłem herbacianym. Celem kampanii było podniesienie świadomości odbiorców na temat tego, jaki wpływ na przyrodę i codzienne życie ma jakość wody. W ramach kampanijnej kreacji wykonano specjalne szklanki wypełnione czystą wodą pitną. "Las" szklanek był prezentowany w miniaturowych dioramach, podczas organizowanych w ramach kampanii eventów. Uczestnicy wydarzeń mogli skosztować wody, a po jej wypiciu zapoznać się z komunikatem umieszczonym na dnie szklanki, zachęcającym do odwiedzenia bloga i wsparcia kampanii. Narzędziem informacyjnym kampanii były również specjalne bębny, ozdobione fotografiami lasu.
Duża część przemysłu indonezyjskiego i mieszkańców Dżakarty uzyskuje wodę z podziemnych warstw wodonośnych. W efekcie przebudowy zalesionych obszarów dochodzi do degradacji zasobów wody. Niewielu Indonezyjczyków jest świadomych kluczowej roli lasu w zachowaniu jakości wodociągów. Stąd próba ekologicznego zaktywizowania obywateli w ramach kampanii.
Paweł Michaluk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja