Nieco przewrotnym hasłem „Woda potrzebuje drzew” opatrzono indonezyjską kampanię przeciwko niszczeniu warstw wodonośnych i wycince drzew.
Ambientowa kampania „Thanks to the nature” („Dzięki naturze”) została zrealizowana z inicjatywy marki Teh Kotak, związanej z przemysłem herbacianym. Celem kampanii było podniesienie świadomości odbiorców na temat tego, jaki wpływ na przyrodę i codzienne życie ma jakość wody. W ramach kampanijnej kreacji wykonano specjalne szklanki wypełnione czystą wodą pitną. "Las" szklanek był prezentowany w miniaturowych dioramach, podczas organizowanych w ramach kampanii eventów. Uczestnicy wydarzeń mogli skosztować wody, a po jej wypiciu zapoznać się z komunikatem umieszczonym na dnie szklanki, zachęcającym do odwiedzenia bloga i wsparcia kampanii. Narzędziem informacyjnym kampanii były również specjalne bębny, ozdobione fotografiami lasu.
Duża część przemysłu indonezyjskiego i mieszkańców Dżakarty uzyskuje wodę z podziemnych warstw wodonośnych. W efekcie przebudowy zalesionych obszarów dochodzi do degradacji zasobów wody. Niewielu Indonezyjczyków jest świadomych kluczowej roli lasu w zachowaniu jakości wodociągów. Stąd próba ekologicznego zaktywizowania obywateli w ramach kampanii.
Paweł Michaluk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów