Lima, stolica Peru, na skraju pustyni Atacama. Jedno z najsuchszych miejsc na świecie. Deszcz praktycznie tu nie pada. Ponad 700 tys. osób nie ma dostępu do czystej wody, a ponad 600 tys. musi ją czerpać z cystern. Wielki problem, do którego rozwiązania potrzeba wielu tęgich głów. Kształcić je chce tamtejsza politechnika – University of Engineering and Technology (UTEC), ale najpierw musi je zrekrutować. Trudno o lepszy pomysł na promocję, jak ten który zrealizowała uczelnia – billboard, który zmienia wilgoć z powietrza w wodę. W 3 miesiące billboard „wyprodukował” 9450 litrów wody, setki publikacji w mediach, a także nagrody na międzynarodowych festiwalach reklamy. Światowa Organizacja Zdrowia szacuje, że około miliard osób na świecie nie ma dostępu do czystej wody, co jest główną przyczyną biegunek i cholery.
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

