Hasztag #ryjkuzniara, obok ordynarne wyzwiska i popularny dziennikarz – ze swastyką i gwiazdą Dawida na czole, z pejsami, wytatuowanym sierpem i młotem, wymalowany w tęczowe kolory i obrzucony błotem.
Jarosław Kuźniar został twarzą kampanii "HejtStop", organizowanej przez Stowarzyszenie Projekt: Polska. Dziennikarz podkreśla, że bywa ofiarą internetowego hejtu. W spocie wykorzystano fragmenty prawdziwych wypowiedzi internetowych, kierowanych pod jego adresem. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na fakt, że tzw. "hejt", czyli przemoc słowna w internecie, pozostawia trwały ślad także w rzeczywistości poza siecią – krzywdzi i upokarza. Za pomocą strony kampanii można zgłaszać znalezione w sieci wypowiedzi, noszące znamiona mowy nienawiści.
Nazwa kampanii:
HejtStop
Czas:
2015.11.27
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Projekt: Polska
Media:
Internet
Wykonawca:
DDB & Tribal, studio Shootme
Adresaci:
Internauci, osoby spotykające się z mową nienawiści
Hasło kampani:
#ryjkuzniara
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”