logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kurczak z Zielonych Ferm teraz taniej w Lidlu
07.02.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa zwierząt

Kurczak z Zielonych Ferm teraz taniej w Lidlu



Od poniedziałku, 7 lutego, kurczak z Zielonych Ferm będzie oferowany w cenie niższej o 25%. Zielone Fermy to obiekty, w których ptaki dorastają w środowisku zbliżonym do naturalnych warunków – są karmione paszami roślinnymi, mają ściółkę umożliwiającą grzebanie oraz dostęp do naturalnego światła.

Zielone Fermy wyróżniają się tym, że kurczęta dorastają w środowisku zbliżonym do ich naturalnych warunków rozwoju. Są żywione w 100% paszami roślinnymi, wyprodukowanymi z polskich zbóż, a miejsce chowu zostało wzbogacone o grzędy, stanowiące element ich organicznego wzrostu. Kurczęta z Zielonych Ferm mają zapewniony dostęp do naturalnego światła oraz większą swobodę. Ponadto ptaki mogą korzystać z zabawek, takich jak sznurki, tekturowe kartony, snopki czy worki z granulatem słomianym. Fermy wyposażone są w ściółkę, która umożliwia grzebanie, co jest naturalną potrzebą kurcząt.

image by James Wainscoat

Produkt sprzedawany jest w opakowaniach nadających się w 100% do recyklingu oraz zawierających o 80% mniej plastiku niż standardowe opakowania używane do pakowania elementów z kurczaka.

Kurczak z Zielonych Ferm, m.in. filety, udka i skrzydełka, będzie oferowany w sklepach Lidl Polska w specjalnej promocji – 25% taniej – od poniedziałku 7 lutego, do środy 9 lutego.

Lidl kurczaki hodowlane Ekologia i środowisko kurczaki Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji prawa zwierząt


Nazwa wydarzenia:
Kurczak z Zielonych Ferm teraz taniej w Lidlu
Czas:
2022.2.7 - 2022.2.9
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa zwierząt
Kraje:
Polska
Nadawca:
Lidl Polska





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek