Narodowe Centrum Kultury rozpoczęło wczoraj outdoorową odsłonę kampanii społecznej "Kultura się liczy!". Celem przedsięwzięcia jest podkreślenie, że to kultura – zaliczana powszechnie do sfery generującej koszty – pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki. Kreuje również potrzeby estetyczne i popyt na nowe, bardziej wyrafinowane produkty i usługi, a jej sektory zwiększają produkt krajowy brutto oraz generują nowe miejsca pracy.
W ramach akcji – skierowanej przede wszystkim do mieszkańców największych miast – o znaczeniu kultury mówią w radiowych spotach dziennikarze: Janina Paradowska, Jacek Żakowski oraz Katarzyna Kolenda-Zaleska. Na potrzeby kampanii realizowanych jest obecnie pięć 30-sekundowych reklam filmowych, w których występują: Henryka Bochniarz, Krystyna Janda, Kayah, Tomasz Bagiński oraz Ryszard Krynicki. Emitowane będą na początku kwietnia.
Kampania "Kultura się liczy!" pojawi się na blisko 200 nośnikach outdoorowych Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Gdańsku. Uzupełnieniem reklam zewnętrznych będzie kampania w internecie – m.in. poprzez blog kulturasieliczy.pl
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?