23 kwietnia Grand Prix konkursu Media Trendy trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię „Życie to nie facebook” realizowaną dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Dzień później Saatchi & Saatchi Poland zdobyła tytuł agencji roku podczas Gali rozdania nagród Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012, a sama kampania została nagrodzona 5-krotnie.
O kampanii (o przygotowaniach, testach, castingu, budżecie) opowiadają Piotr Chrobot, Creative Director Saatchi & Saatchi Digital Poland i Małgorzata Szukała, Kierownik Promocji i Pozyskiwania Dochodów PCK.
Realizacja wywiadów oraz montaż filmu: Mariusz Piątek, Karolina Banachowicz
zobacz także
-
15.09.2023Opinie
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023Opinie
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023Opinie
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023Opinie
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023Opinie
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022Opinie
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?