Ta kampania wywołała bardzo żywą dyskusję na profilu kampaniespołeczne.pl na Facebooku, i podzieliła jej odbiorców – na zwolenników i przeciwników mocnych metod komunikacyjnych stosowanych w kampaniach społecznych, szczególnie tych, z którymi mogą mieć styczność najmłodsi. Wyryte na czole chłopca słowo „Kretyn” widniało na billboardach ustawionych w miejscach widocznych zarówno dla osób dorosłych, jak i dzieci.
Kampanię „Słowa ranią na całe życie” realizowaną w kwietniu i maju br. przygotowała agencja Publicis dla Fundacji Dzieci Niczyje. (więcej szczegółowych informacji o kampanii znajduje się tutaj)
O kampanii (m.in. o skutkach stosowania wyzwisk, o powstawaniu kreacji reklamowej i o styczności dzieci z brutalnymi przekazami) opowiadają Marta Skierkowska, Specjalistka ds. PR w Fundacji Dzieci Niczyje i Julia Wójcik, Senior Copywriter z agencji Publicis.
Realizacja wywiadów oraz montaż filmu: Mariusz Piątek, Karolina Banachowicz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.04.2022
Używane auto elektryczne — czy to dobry pomysł?
-
25.02.2022
Jak rozmawiać z dziećmi o wojnie? – tłumaczy Agnieszka Aksamit-Oknińska
-
18.02.2022
Osiem pytań o wolontariat pracowniczy
-
12.01.2022
Nie ma zdrowej diety dziecka bez zdrowej diety rodzica
-
31.12.2021
Najważniejsze narzędzia do ograniczenia skutków pandemii wszyscy mamy pod ręką
-
17.12.2021
Mała zmiana na talerzu to duża zmiana dla planety