Na pierwszy rzut oka oczom widza ukazuje się piękny krajobraz gór. Jednak po chwili uważnego przyglądania się można zauważyć pewnego majestatycznego kota.
Niełatwo jednak go spostrzec, ponieważ kolorystycznie całkowicie zlewa się on z otoczeniem. Jednak jest to zdecydowanie plusem kampanii, jej hasło mówi samo za siebie: "In case you haven’t noticed, the lynx is back" ("W razie gdybyś nie zauważył – ryś powrócił"). Mowa tu o rysiu – uważano, że ostatni osobnik w Bułgarii zginął w 1947, jednak ostatnio zauważono kilka sztuk tych zwierząt na terenie kraju. Prawdopodobnie przywędrowały z sąsiednich Macedonii lub Serbii.
Kampania WWFu ma sprawić, by sytuacja zniknięcia rysia nigdy się nie powtórzyła: "Help it stay forever" ("Pomóż mu zostać na zawsze").
Projekt zrealizowany został na życzenie WWF Preservation Program Bulgaria przez agencję Ogilvy Group Sofia.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka