Kto wie czy jest zakażony HIV?
"Czy jesteś zakażony HIV?" – "yyyy, nie…, nie wiem" – "Nie wiesz? Zrób test na HIV". Krajowe Centrum ds. AIDS od początku lipca prowadzi kampanię promującą wykonywanie testów na obecność wirusa HIV w anonimowych i bezpłatnych punktach konsultacyjno-diagnostycznych.
Kampania jest kontynuacją dotychczasowych działań Krajowego Centrum i wzmocnieniem kampanii „Wiedza ratuje życie” z przełomu 2010 i 2011 roku. Odbiorcami kampanii są osoby: dorosłe(18-39 lat i starsze), aktywne seksualnie i odpowiedzialne za zdrowie własne i partnera – wykonanie testu na HIV jest jednym z dowodów tej odpowiedzialności. Wiedza o zakażeniu ma znaczny wpływ na jakość życia: pozwala na lepszą kontrolę swojego stanu zdrowia oraz zmniejsza ryzyko zakażenia partnera lub partnerów.
Kampania ma też uświadomić, że negatywny wynik testu dzisiaj, nie chroni przed zakażeniem HIV w przyszłości.
Kampania ma charakter multimedialny. Wykorzystana jest w niej reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, internetowa, ulotki, kalendarze, pakiety edukacyjne z wklejoną prezerwatywą i inne materiały promocyjne. Akcję realizują agencja Pracownia (kreacja), dom mediowy Mindshare (planowanie mediów) i agencja BrandLab (działania PR). Kampania zakończy się 1 grudnia 2012 roku wraz z obchodami Światowego Dnia AIDS.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?