Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 20.01.2022
Kto prowadzi?
Wraz z legalizacją marihuany w kolejnych krajach świata zaczęły pojawiać się również… kampanie społeczne, przestrzegające przed prowadzeniem pojazdów pod jej wpływem. Tym bardziej, że według badań młodzi ludzie nie wierzą, iż „jeden skręt” może mieć istotny wpływ na zachowanie za kierownicą.
Twórcy kampanii If You Feel Different, You Drive Different postanowili zatem w roli „ekspertów” obsadzić sympatyczną grupę przyjaciół, którzy wybierają się na wspólny wypad za miasto. O tym, jak skończy się ich weekendowa przygoda, można przekonać się poniżej:
O innej kampanii społecznej, ostrzegającej przed prowadzeniem pod wpływem marihuany, pisaliśmy TUTAJ.
Nazwa kampanii:
If You Feel Different, You Drive Different
Czas:
2022.1.19
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Ad Council oraz the U.S. Department of Transportation’s National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA)
Media:
film
Wykonawca:
Madwell, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności