logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kształtuje, ozdabia, ma znaczenie
24.02.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka

Kształtuje, ozdabia, ma znaczenie



Kultura to mówienie "dziękuję" i szanowanie innych, ale także śpiewanie, czytanie książek, wykształcenie, dowartościowanie. Bez kultury ludzie by się kłócili – opowiadają dzieci.

"Kultura ozdabia człowieka" jest jednym z trzech haseł kampanii wizerunkowej prowadzonej na rzecz pozyskania 1% dla Fundacji im. Zofii Kossak. Jej celem jest pokazanie, że kultura ma znaczenie i powinna być ważna dla każdego człowieka.

Pierwotnie słowo cultura oznaczało uprawę metodyczną, troskę świadczoną żywym (roślinnym) organizmom dla wzmożenia ich rozwoju. Cyceron natomiast użył słowa cultura w wyrażeniu cultura animi (uprawa umysłu), dzięki czemu termin cultura zaczęto wiązać z wszelką filozoficzną czynnością ludzką, mająca na celu pielęgnowanie, kształtowanie i doskonalenie.

W ramach kampanii stworzono film z udziałem dzieci, w którym mali rozmówcy mówią o tym, czym ich zdaniem jest kultura. Akcji towarzyszą także plakaty.

Fundacja im. Zofii Kossak w Górkach Wielkich od 2008 roku prowadzi działania na rzecz wychowania dzieci w kulturze. Organizuje warsztaty plastyczne, graficzne, teatralne i ekologiczne.



Nazwa kampanii:
Kultura kształtuje osobowość, Kultura ozdabia człowieka, Kultura ma znaczenie
Czas:
2016.2.16
Nadawca:
Fundacja im. Zofii Kossak
Media:
Internet, plakaty
Adresaci:
Podatnicy, kobiety i mężczyźni 25+, rodziny z dziećmi





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek