logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  24.11.2014

Krzysztof Kowalewski Świętym Mikołajem



Krzysztof Kowalewski i Jarosław Gugała po raz kolejny wesprą świąteczną akcję Fundacji POLSAT. Po raz 11. na antenie telewizji POLSAT zostanie wyemitowany Mikołajkowy Blok Reklamowy – specjalny blok, z którego wpływy obliczone na podstawie wyników oglądalności zostaną przekazane na podopiecznych Fundacji POLSAT.

Blok wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami. Po raz kolejny akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla – blok reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony.

Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 24 179 dzieci. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co roku wciela się aktor Krzysztof Kowalewski, będą rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz piekarze. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą również dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Razem będą namawiać do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita prowadzący ich główne wydanie –  Jarosław Gugała. 

Kampania emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT oraz na kanałach tematycznych Grupy POLSAT. Kampanię zrealizowała Telewizja POLSAT, spoty wyreżyserował Mariusz Palej a producentem był Krzysztof Hansz.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek