logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  28.07.2009

Krwawiący billboard

Your browser does not support the video tag.


Kampania z Nowej Zelandii realizowana w Auckland przez organizację Papakura / Franklin District Councils Agency i agencję Colenso BBDO to znakomity przykład kreatywnego podejścia do samego nośnika. Podczas bezdeszczowej pogody prezentuje przyjazny portret małego chłopca. Przy deszczowej zmienia się on w ujęcie rodem z horroru. Hasło przypomina, że „Deszcz zmienia wszystko. Dostosuj prędkość do warunków na drodze”.

Krew cieknąca z uszu, nosa i oczu wygląda szokująco. Bardziej pasuje jednak na reklamę przestrzegającą nurków przed wynurzeniem się bez dekompresji. Ale z drugiej strony pewnie nie o skrajny realizm tutaj chodzi.

Kampanie społeczne, podobnie jak komercyjne, powinny kreatywnie podchodzić do kanałów komunikacji. Obecnie kreacja to nie tylko wymyślenie grafiki do reklamy, hasła, scenariusza reklamy telewizyjnej i radiowej. To również myślenie o jej kontekście. Oby w Polsce pomysłowość kampanii szła właśnie w podobną stronę.
Redakcja kampaniespoleczne.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 02.11.2022

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek