logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > KP porządkuje poznańskie szafy
21.05.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

KP porządkuje poznańskie szafy



W niedzielę 12 maja na Stadionie Miejskim w Poznaniu miały miejsce wydarzenia dla osób zainteresowanych wymianą garderoby: Babi Targ i Zielona Szafa – imprezy Babilądu zorganizowane przy współpracy Kompanii Piowarskiej. Wzięło w nich udział blisko 900 osób, w tym 300 wystawców.

Impreza na Stadionie Miejskim miała być okazją, żeby zrobić wiosenne porządki w garderobie, pozbyć się niepotrzebnych już ubrań i zakupić nowe za niewielkie pieniądze. Podczas wydarzenia można było sprzedawać i kupować ubrania, biżuterię, torebki czy buty, a także wymieniać się nimi. Oprócz tego odbyły się warsztaty dla dzieci, przygotowane przez Akademię Malucha Akuku, kiermasz mody i designu oraz zbiórka odzieży dla Fundacji Wspierania Rodziny Adams. Zainteresowaniem cieszyła się również wycieczka po stadionie, podczas której uczestnicy mogli obejrzeć miejsca na co dzień niedostępne.

Uczestniczki imprezy mogły również wziąć udział w Zielonej Szafie przygotowanej przez Kompanię Piwowarską. Impreza, organizowana cyklicznie przez KP dla jej pracownic, ich znajomych i przyjaciółek, tym razem opuściła mury firmy. W swyznaczonej strefie Babiego Targu odbywała się wyłącznie bezgotówkowa wymiana ubrań. Biletem wstępu do Zielonej Szafy było przynajmniej jedno ubranie na wymianę, które trafiało do wspólnej puli odzieży wyeksponowanej na wieszakach. Uczestniczki mogły dowolnie wybierać dla siebie rzeczy, zaś ubrania, które nie znalazły nowych właścicielek, zostały przeznaczone dla osób potrzebujących.

Babi Targ, organizowany przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet Babiląd, jest organizowany regularnie od 2007 roku w Poznaniu i innych miastach (m.in. Szczecinie, Gdańsku i Kaliszu). Założenie imprezy jest takie, by niechciane już ubrania czy dodatki wymienić na coś innego. Babi Targ to także okazja, by za grosze kupić ciekawe ciuchy czy biżuterię, bo jeśli transakcja wymiany nie dojdzie do skutku, zawsze można negocjować zakup.

Na spotkania z cyklu Zielona Szafa zapraszane są panie pracujące w KP oraz żony i partnerki pracowników. Każda z nich może przyjść z przyjaciółką.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek