logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > KP i Grupa Raben sprawdzają kierowców
21.03.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

KP i Grupa Raben sprawdzają kierowców



Kompania Piwowarska w ramach programu „Sprawdź promile” od sześciu lat edukuje, że nie wolno prowadzić samochodu po alkoholu. Informacje na temat swojej bezpłatnej aplikacji na telefon oraz tego, jak alkohol działa na organizm, rozpowszechnia wśród kierowców samodzielnie, jak również poprzez partnerów. Od niedawna program KP propaguje wśród swoich pracowników także operator logistyczny Grupa Raben.

KP co roku przypomina o konieczności zachowania trzeźwości za kierownicą swoim pracownikom, rozdając materiały informacyjne i organizując konkursy z nagrodami. Wcześniej dla 4 tysięcy kierowców zawodowych przygotowano „ściągawki” przypominające o najważniejszych zasadach bezpiecznego prowadzenia pojazdów dostawczych, które rozdystrybuowano za pośrednictwem Wojewódzkich Ośrodków Ruchu Drogowego oraz rozdano firmom transportowym, współpracującym z Kompanią Piwowarską.

Grupę Raben propaguje wiedzę o tym, jak alkohol działa na organizm, wśród 6 tysięcy swoich kierowców. Pierwszym etapem kampanii informacyjnej był świąteczny newsletter do pracowników, w którym firma przypominała, by także wtedy kierowcy nie folgowali sobie i prowadzili odpowiedzialnie. Program promowany będzie także poprzez zawieszki zapachowe do samochodów oraz narzędzia komunikacji wewnętrznej.

Współpraca obu podmiotów w zakresie promowania trzeźwości na drodze będzie jednym z tematów Polskiego Kongresu Logistycznego „Logistics 2014”, który odbędzie się w maju br.

Operator logistyczny to kolejny partner Kompanii Piwowarskiej w ramach programu „Sprawdź promile”. Od 2011 r. roku akcję wspiera WORD w Rzeszowie, zaś w 2012 r. roku dołączyły do niego kolejne ośrodki: w Częstochowie, Elblągu, Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Jeleniej Górze, Krakowie, Lublinie, Warszawie, Wrocławiu, Toruniu i Zielonej Górze. Kompania Piwowarska udostępniła im materiały informacyjne kampanii (ulotki, standy, film), które mogą być przydatne podczas szkoleń dla kursantów. KP propagowała akcję także w porozumieniu z Duszpasterstwem Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej i firmą Business Consulting, które są organizatorami kampanii „Prowadzę. Jestem trzeźwy”.

Program „Sprawdź promile” funkcjonuje od 2008 r., a jego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez podniesienie świadomości kierowców na temat oddziaływania alkoholu na organizm i umożliwienie im zainstalowania alkomatu w telefonie. Do tej pory bezpłatną aplikację pobrało na swój telefon ponad 170 tysięcy kierowców, a użytkownicy Internetu mogą z niej korzystać również na Facebooku.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek