logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > KP i Biedronka zgrane z naturą
19.04.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

KP i Biedronka zgrane z naturą



19 i 20 kwietnia sieć sklepów Biedronka i Kompania Piwowarska ponownie organizują akcję ekologiczną Zgrani z naturą. Partnerują im Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie oraz organizacja odzysku REKOPOL. Okazją do zbierania surowców wtórnych i rozdawania ekotoreb będzie Dzień Ziemi. Podczas ubiegłorocznej edycji akcji zgromadzono ponad 10 ton odpadów.

Przed wybranymi sklepami Biedronka w 12 polskich miastach pojawią się namioty z logiem akcji Zgrani z naturą oraz kontenery na surowce wtórne. Każdy, kto między godz. 10.00 a 18.00 przeniesie 5 szklanych lub aluminiowych opakowań, otrzyma w zamian torbę przyjazną środowisku i będzie mógł dowiedzieć się, jak można pomóc przyrodzie, segregując odpady. W akcji biorą udział punkty w Warszawie, Białymstoku, Poznaniu, Tychach, Lublinie, Płocku, Włocławku, Kędzierzynie-Koźlu, Słupsku, Olsztynie, Tyczynie i Toruniu.

Poprzednia edycja akcji odbyła się w październiku 2012 r. i objęła swoim zasięgiem czternaście miast. Wówczas w zbiórce wzięło udział kilka tysięcy osób, którym rozdano 10 tysięcy toreb. Dzięki temu zebrano ponad 10 000 kg szkła i 300 kg aluminium.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek