Kostiumy kąpielowe z plastikowych słomek. Nowa akcja McDonald’s
McDonald’s Austria przechodzi ze słomek plastikowych na papierowe i świętuje to w oryginalny sposób – tworząc kolekcję z plastikowych odpadów.
Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju McDonald’s Austria całkowicie wycofała z użycia plastikowe słomki i zastąpiła je słomkami papierowymi. Samo wydarzenie nie wydaje się szczególnie wyjątkowe. Za to sposób jego promocji – zdecydowanie tak.
Teresa Pentzold i Stefan Hundlinger z marki Poleit zaprojektowali limitowaną kolekcję strojów kąpielowych, wykonaną z plastiku pochodzącego m.in. ze zużytych plastikowych słomek. W skład kolekcji weszły męskie spodenki oraz jednoczęściowy kostium damski – oba w kolorze białym, z żółtymi i czerwonymi elementami, charakterystycznymi dla identyfikacji wizualnej McDonald’s.
Spot wyprodukowała agencja Virtue.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie