Kostiumy kąpielowe z plastikowych słomek. Nowa akcja McDonald’s
McDonald’s Austria przechodzi ze słomek plastikowych na papierowe i świętuje to w oryginalny sposób – tworząc kolekcję z plastikowych odpadów.
Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju McDonald’s Austria całkowicie wycofała z użycia plastikowe słomki i zastąpiła je słomkami papierowymi. Samo wydarzenie nie wydaje się szczególnie wyjątkowe. Za to sposób jego promocji – zdecydowanie tak.
Teresa Pentzold i Stefan Hundlinger z marki Poleit zaprojektowali limitowaną kolekcję strojów kąpielowych, wykonaną z plastiku pochodzącego m.in. ze zużytych plastikowych słomek. W skład kolekcji weszły męskie spodenki oraz jednoczęściowy kostium damski – oba w kolorze białym, z żółtymi i czerwonymi elementami, charakterystycznymi dla identyfikacji wizualnej McDonald’s.
Spot wyprodukowała agencja Virtue.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie