logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs z domami zabaw od V33
04.06.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs z domami zabaw od V33



V33, wytwórca produktów do ochrony i pielęgnacji drewna, wspiera rodzinne domy dziecka fundując w ramach akcji Malujemy uśmiechy domki zabaw dla dzieci. Pierwszy z nich został przekazany rodzinnemu domowi dziecka 30 maja, w Dniu Rodzicielstwa Zastępczego. Rozpoczyna się drugi etap akcji – konkurs, w którym kolejne rodzinne domy dziecka mogą wygrać domki dla swoich podopiecznych.

Jest on skierowany do placówek z następujących województw: mazowieckiego, małopolskiego, wielkopolskiego, dolnośląskiego, pomorskiego, zachodniopomorskiego i lubuskiego. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest przesłanie wypełnionego formularza i pracy pt. Mój wymarzony domek zabaw do 30 czerwca. Zwycięzcy zostaną wyłonieni do końca sierpnia.

Firma przeznaczy na projekt część dochodu ze sprzedaży w sieci Leroy Merlin Lazury Ochronnej V33 Dom & Ogród (opakowanie o pojemności min. 5 l) i Farby fasadowej V33 (opakowanie o pojemności min. 10 l).

Partnerem akcji jest Fundacja Przyjaciółka, angażująca się m.in. w działania promujące rodzinną opiekę zastępczą.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek