logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.04.2014

Konkurs „Pióro odpowiedzialności” 2014 rozstrzygnięty



Dziennikarze i eksperci CSR piszący o społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonym rozwoju już po raz 4. zostali nagrodzeni w konkursie „Pióro odpowiedzialności”. Media, w których ukazały się zwycięskie i wyróżnione artykuły, to: Polityka, Harvard Business Review Polska, kampaniespoleczne.pl, Puls Biznesu, CR Navigator, Magazyn Kontakt. Konkurs organizuje Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Podczas tegorocznych 5. Targów CSR, 1 kwietnia na Stadionie Narodowym wręczono statuetki „Pióro odpowiedzialności” i wyróżnienia dla dziennikarzy i ekspertów/ek CSR piszących na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Celem konkursu, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jest zwiększenie zainteresowania tematyką CSR oraz podnoszenie wiedzy i kompetencji w tym zakresie szczególnie wśród dziennikarzy.

Spośród 57 artykułów, opublikowanych w 2013 roku i spełniających kryteria konkursowe (zgodność pracy z celem i tematyką konkursu; walory merytoryczne; kompletność i rzetelność informacji; styl; kreatywność; innowacyjność np. odwaga podjęcia nowego/trudnego tematu) jury nagrodziło osiem publikacji w trzech kategoriach:
•    Artykuł prasowy – media drukowane
Nagroda główna: Joanna Solska za  tekst „Szmaciany biznes”,  opublikowany w tygodniku „Polityka” (27.05.2013);
Wyróżnienia: Sylwii Wedziuk za tekst „Kup swojej firmie solidność” (Puls Biznesu, 22.08.2013); Ewa Gajewska za tekst „Gdy zniknie ostatni turysta” (Magazyn Kontakt, jesień 2013); Sylwester Sacharczuk za tekst „CSR jest prostszy niż myślisz” (Puls Biznesu, 25.10.2013); Karolina Błońska-Szubstarska za tekst „Odpowiedzialność dla dorosłych” (CR Navigator, wiosna 2013);
•    Artykuł prasowy – media elektroniczne
Nagroda główna: Marcin Świejkowski za tekst „Sprzątanie miast z nadmiaru reklam”, opublikowany na portalu kampaniespoleczne.pl (19.08.2013);
•    Artykuł ekspercki – media elektroniczne i drukowane
Nagroda główna: Roberta Sroka za tekst „Whistleblowing, czyli zapobieganie zagrożeniom” opublikowany w dodatku  „Harvard Business Review Polska” (1.09.2013).
Wyróżnienie: Aleksandra Stanek-Kowalczyk za tekst „Raportowanie zintegrowane – nowy trend, stare wyzwania” (Wspólna odpowiedzialność. Rola raportowania społecznego, grudzień 2013).

Współczesne media stoją na straży rzetelności i etyczności działań firm. Z drugiej zaś strony rozwijająca się świadomość społecznej odpowiedzialności biznesu jest wielką zasługą dziennikarzy i ekspertów prezentujących w swych artykułach ideę CSRu nie tylko w środowisku branżowym, ale również wśród czytelników codziennej prasy. Serdecznie gratuluję zwycięzcom i dziękuję za pomoc w szerzeniu wiedzy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

W składzie jury konkursowego zasiadali: Marcin Dzierżanowski, Wprost; Michał Kobosko, Project Syndicate Polska; Agata Kwiatkowska, Polska Agencja Prasowa; dr Magdalena Krukowska, Forbes; prof. Maciej Mrozowski, Uniwersytet Warszawski; Mirella Panek-Owsiańska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek