logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs na pomysłową odpowiedzialność
07.04.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs na pomysłową odpowiedzialność



Trwa IV edycja ogólnopolskiego konkursu CSR „Odpowiedzialni 2008” przeznaczonego dla studentów. Celem konkursu, organizowanego przez Koło Naukowe Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie „BOSS”, jest promowanie praktycznych aspektów społecznej odpowiedzialności biznesu. Partnerem merytorycznym konkursu jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Liga Odpowiedzialnego Biznesu.

Studenci mogą brać udział w konkursie indywidualnie lub tworząc 2-osobowe drużyny. Ich praca konkursowa polega na rozwiązaniu zadania konkursowego (wymyślenie, uzasadnienie, określenie budżetu dla programu CSR dla firmy kosmetycznej), które w szczegółach jest opublikowane na stronie internetowej konkursu www.odpowiedzialni.pl oraz na stronie partnera merytorycznego www.lob.org.pl

Prace należy przesyłać na adres lob@lob.org.pl do 13 maja br.

Autorzy najlepszych prac konkursowych zostaną ogłoszeni i nagrodzeni podczas Gali finałowej, która odbędzie się 26 maja br. we Wrocławiu. Nagrodą w konkursie są odtwarzacze MP3 typu iPod.

Partnerem konkursu są: PricewaterhouseCoopers, Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga, Grupa Schenker. Sponsorem konkursu jest Danone Sp. z o.o oraz Qubus Hotel Wrocław. Patronat medialny nad konkursem objął portal e-logistyka.pl oraz magazyn akademicki Eurostudent.

Konkurs po raz pierwszy odbył się w 2005 pod nazwą „Odpowiedzialne Strategie”. Był to pierwszy w kraju studencki projekt promujący społeczną odpowiedzialność biznesu.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek