Ruszył konkurs Fundacji Nasza Ziemia i Krajowej Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej na plakat 8. edycji kampanii Międzynarodowe Sprzątanie Bałtyku, przebiegającej pod hasłem „Bałtyk – nasze morze”. Akcja ma zaangażować artystów do wsparcia działań zwiększających świadomość ekologiczną Polaków.
Do 11 kwietnia organizatorzy czekają na projekty przedstawiające związek Polski i Polaków z Morzem Bałtyckim oraz przypominające o tym, że każdy ponosi odpowiedzialność za stan ekosystemu morza. Konkurs jest przeznaczony dla osób pełnoletnich, a główną nagrodą jest 5000 złotych i druk 6500 sztuk plakatów. Osoby chcące wziąć udział w konkursie nie muszą mieć wykształcenia artystycznego.
99,7 % powierzchni Polski należy do zlewni Bałtyku, co oznacza, że wody niemal wszystkich rzek do niego wpływają, niosąc ze sobą zanieczyszczenia, które dostały się do rzek z terenu całego kraju. Kampanią „Bałtyk – nasze morze”, Fundacja Nasza Ziemia chce przyczynić się do budowania poczucia związku z Morzem Bałtyckim wśród mieszkańców wszystkich zakątków Polski.
Informacje o zasadach udziału w konkursie – regulamin oraz formularz zgłoszeniowy, znajdują się na stronie Fundacji Nasza Ziemia www.naszaziemia.pl i stronie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej www.igrz.pl.
Międzynarodowe Sprzątanie Bałtyku to autorska kampania Fundacji Nasza Ziemia zainicjowana w 2007 roku. W ciągu 6 lat od startu pierwszej edycji kampanii, prowadzone były między innymi akcje wyławiania sieci-widm, sprzątania plaż i wód oraz kampanie edukacyjno – informacyjne dotyczące odpowiedniego dozowania detergentów. Elementy projektu to program dla szkół Przyjaciele Bałtyku, plebiscyt dla gmin z dostępem do morza Gmina Przyjazna Bałtykowi, ogólnopolska akcja plakatowa, informacyjna oraz piknik edukacyjny w Gdańsku 22 czerwca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025