logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs na najlepsze raporty społeczne – 5. edycja
05.10.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs na najlepsze raporty społeczne – 5. edycja



Rozpoczęła się 5. edycja konkursu „Raporty społeczne”, w którym nagradzane są najlepsze raporty firm z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli podejmujące kwestie związane z zaangażowaniem społecznym, środowiskiem naturalnym i zrównoważonym rozwojem. Organizatorami konkursu są CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz PwC, a patronem – Minister Gospodarki.

Głównym celem organizowanego corocznie od 2007 roku konkursu „Raporty Społeczne – nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu”, jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania społecznego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie.

W konkursie wyróżnione będą przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w jasny, przejrzysty i wiarygodny sposób zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Zgłoszone raporty zostaną ocenione przez niezależne jury według kryteriów zaufania, kompletności i komunikacji, a w specjalnej kategorii raporty ocenią również internauci. Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach: nagroda główna, nagroda Ministerstwa Gospodarki, debiut oraz nagroda internautów. Jury, złożone z ekspertów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i społecznej odpowiedzialności biznesu, może także przyznać wyróżnienia specjalne.

Do konkursu mogą zgłosić się wszystkie organizacje z siedzibą w Polsce posiadające raporty wydane w języku polskimi odnoszące się do działalności na terenie Polski, obejmujące sprawozdanie za rok 2010. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 28 października 2011 roku. Raporty należy przesyłaćpoprzez aplikację online umieszczoną na stronie www.raportyspoleczne.pl.

Patronat medialny nad konkursem objęły portale kampaniespoleczne.pl i Proto.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek