Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ma nowe logo. Autorem zwycięskiego projektu jest Tomasz Miś – absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
W 2010 roku Urząd obchodził XX-lecie swojego istnienia. W ramach jubileuszu zorganizowanych zostało wiele inicjatyw mających na celu przybliżenie przepisów antymonopolowych oraz zwiększenie świadomości na temat ich znaczenia w życiu gospodarczym i społecznym. Wszystkie działania podejmowane przez UOKiK opatrzone zostały rocznicowym logo. W związku z kończącym się w grudniu tego roku jubileuszem ogłoszono konkurs na nowe logo, które ma służyć Urzędowi w najbliższych latach.
Do konkursu zgłoszono 169 prac prezentujących zróżnicowane ujęcie tematu. Zwycięzcę wyłoniła kapituła w skład której weszli: prof. Maciej Buszewicz z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, prof. Czesława Frejlich z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Justyna Kucharczyk z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, Wiceprezes UOKiK Małgorzata Kozak, a także Barbara Mroczek oraz Anna Janowska z Departamentu Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej UOKiK. Przy wyborze zwycięskiego projektu wzięto pod uwagę przede wszystkim jego funkcję promocyjną, oryginalność oraz poziom artystyczny.
Spośród nadesłanych propozycji do ścisłego finału wybrano 7 projektów. Za najlepszy uznano pracę autorstwa Tomasza Misia z Gdańska. Laureat otrzyma nagrodę w wysokości 5.000 złotych brutto oraz honorarium autorskie w kwocie 2.000 złotych brutto. Na podstawie zwycięskiego logo opracowany zostanie nowy system identyfikacji wizualnej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska