Do 15 marca został przedłużony termin nadsyłania zgłoszeń do IV edycji konkursu „Mama w pracy”, organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja wspólnie z Rzeczpospolitą oraz instytutem badawczym MillwardBrown SMG/KRC. Dotychczas chęć udziału w plebiscycie promującym aktywne zawodowo mamy potwierdziło ponad 100 pracodawców ze wszystkich sektorów gospodarki. Udział w konkursie jest bezpłatny.
– Zdecydowaliśmy się na przedłużenie konkursu, gdyż liczymy na jak największą liczbę wypełnionych ankiet, tak aby diagnoza sytuacji aktywnych zawodowo matek na rynku pracy była pełna i rzetelna. Co ciekawe, to pracodawcom zaczyna coraz bardziej zależeć na wypełnieniu jak największej ich liczby w firmie. Dzięki temu otrzymają oni niezwykle miarodajną ocenę warunków zatrudnienia pracujących w nich kobiet. Do wszystkich uczestników zostanie wysłany profesjonalny raport stworzony na bazie anonimowych kwestionariuszy. To z kolei pozwoli im na wprowadzenie optymalnych rozwiązań oraz dostosowanie struktury i warunków zatrudnienia do potrzeb pracujących mam – przekonuje Izabela Schnell z Fundacji Świętego Mikołaja.
Celem konkursu „Mama w pracy” jest zwrócenie uwagi na trudności Polek w łączeniu macierzyństwa z pracą zawodową oraz poprawienie sytuacji kobiet na rynku pracy.
Plebiscyt obejmuje trzy kategorie firm: małe (poniżej 50 pracowników), średnie (od 50 do 500 zatrudnionych) oraz duże (ponad 500 pracowników). W pierwszym przypadku niezbędne jest wypełnienie internetowej ankiety przez co najmniej 10 pracownic, w drugim – przez minimum 30 zatrudnionych kobiet, a w trzecim – przez 100. Wyniki ankiet (wypełnianych przez kobiety anonimowo) zostaną zebrane w raport, który każda z uczestniczących firm otrzyma od Fundacji na zakończenie kampanii. Stanowi on informację zwrotną dla pracodawców, jak ich firmy postrzegane są przez pracujące tam kobiety.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu można pobrać na stronach internetowych Fundacji Świętego Mikołaja (www.mamawpracy.pl) oraz dziennika Rzeczpospolita (www.rp.pl).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich